SHS
Üye
Sosyal Haklar SavunucusuBen burdayım![]()

BiliyorukEski nickim serkeş![]()

Rütben albay ve üstü olması lazım.boş mesaj nası attın
boş mesaj nası attın
alıntı olmuyor senden mürteza , sistemi bozdun![]()
Mesaj kastırmaya teşvik
2-3 tane daha açtı ve hepsi banlandı.@kfahaa nerde? Geçen eski konularımda mesajlarını gördüm geri hesap açmadı mı?

Nasıl ya söyleyin


Nasıl ya söyleyin
Beynim error verdi![]()

Mantığını kullan. Ya da bizim matematikçinin dediği gibi hayal gücünü zorla.Nasıl ya söyleyin
Beynim error verdi![]()

