Telefon Tavsiyesi Sony xperia Z1 mi Z1 Compact mı?

Sponsorlu Bağlantılar

@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Sony xperia Z1 mi Z1 Compact mı?
Arkadaşlar uzun süredir bu iki telefonu incelemeye almış bulunuyorum aralarında pek bi fark yok gibi ekran tipleri dışında. Şimdi arkadaşlar z1 tft ekran kullanıyor fakat çözünürlüğü ve pikseli yüksek. Z1 compact ise ips ekran kullanıyor fakat çözünürlük ve piksel düşük. Karşılaştırma videoları izledim bu farka rağmen compact daha canlı duruyordu. Şimdi abilerim kardeşlerim ustalarım ekran tiplerinden hangisini önerirsiniz? Diğer özellikler değil sadece ekran tipleri üzerinde durulmasını istiyorum. Önerilerinizi detaylarla ve varsa eğer kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: bydeathhhone


furkankaya559758

Üye
Z1 daha iyi ama almışken Z2 almanı öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: bydeathhhone
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Ben de almışken Z2 almayı isterdim fakat vermeyince mabud neylesin mahmut :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bydeathhhone

furkankaya559758

Üye
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim benim konuda ekran bilgisi olanlar bu iki ekranı karşılaştırsın dedim. Ben kasayı inceleyerek alcam zaten millet incelemeden alıyorsa hepsi öyle olcak değil ki
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
4.3" bana yeter dersen z1 compact daha iyi ekran yönünden.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Peki tft ekranın piksel yoğunluğu ve çözünürlüğü ips ekrana göre daha iyi sayılmıyor mu? ips ekranın araştırmalarıma göre 178 dereceden bile rahat görüldüğü iddiaları var bana rahat görüntü değil yazılarda daha net ve renklerde daha canlı bir görüntü lazım
 

MaxipmaN

Üye
Peki tft ekranın piksel yoğunluğu ve çözünürlüğü ips ekrana göre daha iyi sayılmıyor mu? ips ekranın araştırmalarıma göre 178 dereceden bile rahat görüldüğü iddiaları var bana rahat görüntü değil yazılarda daha net ve renklerde daha canlı bir görüntü lazım
bu durumda sonyden kaçman lazım gibime geldi ama z1c üzmez bence
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Birçok yönden araştırdım aslında ama en etkileyici kısmı suya dayanıklılık oldu. Önceki 3 telefonum su yüzünden kullanılamaz hale geldi. Kasadaki sık işlem sağlamlığın da göstergesi bence. Şimdi usta senin lafından yola çıkarak bazı arkadaşlar g2 veya nexus5 önerecektir kesin :D Şimdiden cevabı vereyim madem playstation ile bağlantı kurmak istiyorum ve sony telefonlarda bu mevcut sadece. Neyse şimdi bazı okuduğum kaynaklar ips ekran daha iyi diyor bazıları da tft olmasına rağmen full hd olduğu için tft ye daha iyi diyor. Henüz ikisini de elimde inceleme fırsatı bulamadım yarın inceleyeceğim inşallah ama bu iki ekran kafamı oldukça karıştırdı
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
byAndroid

byAndroid

Üye
Ben z1 compact alirdim ips ekran faekini hissettircektir tft ye cok sogugum renkler berbat cunku
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Ben z1 compact alirdim ips ekran faekini hissettircektir tft ye cok sogugum renkler berbat cunku

Kardeşim detaylıca anlatır mısın? Kusura bakma kafam oldukça karışık.
Şimdi z1 1920x1080 çözünürlükte ful hd ve 441 piksel yoğunluğuna sahip tft kullanıyor
Z1 compact da 1280x720 çözünürlükte 342 piksel yoğunluklu ips kullanıyor
Neden çözünürlük ve piksel değil de ips?
 
byAndroid

byAndroid

Üye

Kardeşim detaylıca anlatır mısın? Kusura bakma kafam oldukça karışık.
Şimdi z1 1920x1080 çözünürlükte ful hd ve 441 piksel yoğunluğuna sahip tft kullanıyor
Z1 compact da 1280x720 çözünürlükte 342 piksel yoğunluklu ips kullanıyor
Neden çözünürlük ve piksel değil de ips?
Tft ekranda renkler sonuktur ben oyle biliyorum bak ben samsung kullaniyorum super amoled ekran var gunes altinda son parlaklikta discoveryden ekrandan daha iyi goruntu veriyor diyebilirim ekran 4 inc 480#800 dü galiba cozunurluk yani tft bunlardan daha berbat dusuk model cihaarda tft gorulur hep ve renkler cok cansizdir ama z1 hic gormedim kullanmadim nasil goruntu veriyor bilmiyorum yalniz ips ekranin daha iyi oldugu asikar birde z1 compactin performansi daha iyi olur cozunurluk dusuk oldugundan hem z1c hepsinden once aldi guncellmeleri bi nevi cihaz iphone severler icin diger secenek cunku amiral femi ozellikleri ve kompakt ayni zamanda su gecirmiyo
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Yarın teknosa da detaylı şekilde inceleme yapacağım inşallah. Ama compact ın amiral gemisi olduğunda hemfikiriz adamlar mini yapmış ama samsung gibi özellikleri kısıtlamamış aksine arttırmış. İps ekranın farklılıklarını yarın detaylı göreceğim inşallah. youtube da karşılaştırma videolarında az biraz z1 compact ın renkleri canlı gibi duruyor ama elle incelemeden kesin sonuca varmak da akılsızlık olur. Benim kafamdaki soru işaretleri halen gitmedi ama. piksel yoğunluğu keskinlik verir z1compact alırsam ilk olarak buna bakarım eğer z1 daha iyi olursa telefondan soğurum diye korkuyorum
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben olsam Z1C alırdım. :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Daha ufak daha hoş, ele geliyor.
Ekran kaliteli. Şarjı da iyi gidiyor. Aynı çipset aynı işlemci daha küçük ve daha düşük çözünürlüklü ekran yani daha rahat performans.

Git, yanyana koy bak beğendiğini al ya, çok da farketmez. Hadi hayırlı olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: @@DiAbLo@@
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Vallaha görünüş ve elde duruş bakımından haklısın ama ekran düşündürüyor neyse yarın sonucu yazarım buradan. Şimdiden sağol terekeme :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
avast

avast

Üye
Z1c de kamera flasinda isik sizmasi varmis bazi arkadaslarda orayi cd kalemiyle falan boyamislar oylevokumustum diger forumlarda
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
z1c'nin cozunurlugu de iyi. zaten ekran o kadar buyuk de degil gayet guzel goruntu sunar ben olsam daha şık oldugu icin z1c alirdim ekran icin karsilastirma yapma ihtiyaci bile duymazdim.
 
oznkrts

oznkrts

Üye
Ben olsam z1c hayatta almam sanal tuşlarda çok küçülüyor ve fiyat olarak pahalı normalini al gitsin
 


Üst Alt