16 ve 32 gb lik modellerivar.ya arkadaşlar 800 tl nin üstüne çıkamam ve lumia 925 kaç gb
32 gb ilerde yeter mi windows 9 gelince falan16 ve 32 gb lik modellerivar.

artar bile ben 300 den falza müzik var anca 4 gb felan onjlar desen ve bikaç oyun var büyük gb li on tane de felan küçük oyunlar var uygulamalar vs. yer kalıyor bende bide 16 gb lik benimki32 gb ilerde yeter mi windows 9 gelince falan![]()

Hepsi alacakbakalım windows 9'u alacaklar mı?

hmm iyi.Hepsi alacak![]()
mesela seçenekler menüsünü sadece aşağıdan yukarıya ekranın dışından içeri çekerek ulasilsa , live titlelari aşağı sürükleyerek bildirim merkezine erisilse filan süper olurdu. Uygulama listesi yine kare uygulama resim leriyle olsa ama 3-5 kutucuklar şeklinde olsa. Uygulama listesi ne ulaşmak için canlı kutucuklari yukarıya ittirerek ulassak ve canlı kutucuklar dikey olarak değilde yatay olarak kaydırsak muhteşem olurdu. Tabi hepsi hayal. Ama ben dokunmatik bi işletim sisteminde tuşlu kullanımı asla tercih etmezdim n9 daki gibi olmasını isterdim acikcasi.32 GB yeter ama bence WP8'li cihazlar WP9'u almayacak.32 gb ilerde yeter mi windows 9 gelince falan![]()
