Haber Apple, iPhone 6'daki Hata İçin Özür Diledi

Sponsorlu Bağlantılar

2en

2en

Üye
    Konu Sahibi
Apple, iPhone 6'daki Hata İçin Özür Diledi

Apple
, daha iPhone 6'yı piyasaya sürmeden, telefonun haritasıyla ilgili problemin olduğu tespit edildi. Harita uygulamasında bulunan hata için özür dileyen Apple'ınCEO'su Tim Cook, şirketin internet sitesinden yaptığı açıklamada "uygulamadaki hata düzeltilene kadar Google'un harita uygulamasını kullanın" dedi. (başına taş mı düştü n'oldu, Google falan diyor Tim amca)

Harita uygulamasında Kanada'nın Toronto ve Ottowayanlış yerlerde imlenirken, Edmonton kenti Calgary'nin batı tarafında gösterildi. Uygulamada tespit edilen bir başka hata ise, ülkenin diğer büyük şehri olan St. Johnskentinin ismideki apostrof işaretinin kullanılmaması oldu. Quebec eyaletine bağlı tarihi Quebec City ise,iPhone 6'nın harita uygulamasında sadece Quebec olarak gösteriliyor.

Bunların dışında internet sitesinden müşteri siparişleri almaya başlayan Apple Kanada, iPhone 6'nın küçük boyu için 7 ila 10 iş günü teslim süresi verirken, en fazla talebin olduğu bildirilen iPhone 6 Plus için3 ila 4 hafta teslim süresi ilan etti.
 


0MG90

0MG90

Üye
i6 Plus'ın stokları tükenmiş Amerika Apple Store'da baya bi ilgi var ona
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Türkiye'de de plusın fiyatı ucuz olsaydı amerika gibi olsaydık yani burda da baya ilgi görürdü
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Google Maps :cool:worshippy:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Steve ölmeseydi iCloud hacklenir miydi? Ya da 6 daha iyi olabilir miydi?
 
  • Beğen
Tepkiler: beytullah6767 ve sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
bence hack olabilirdi yine ama 6 daha iyi olurdu :)
 
erko merko

erko merko

Üye
Steve ölmeseydi iCloud hacklenir miydi? Ya da 6 daha iyi olabilir miydi?
İcloud için birşey diyemem ama iphone'un boyu muhtemelen çok büyümezdi plus diye bir cihazda kesinlikle olmazdı ama çok daha iyi bir iphone 6 olurdu bir şekilde bana göre
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
steve olsaydı 5c diye bişeyde olmazdı plus diyede olmazdı bence çok güzel bi cihaz çıkarırlardı ama hayırlısı artık
 
0MG90

0MG90

Üye
Allah b...nı versin Tim Cook
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter ve sLeepLe
Topal Pire

Topal Pire

Üye
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Yine hacklenirdi. Çünkü bu işi yapan kişi illegal bir şey teklif ediyor. Resmi kurumlar bunu kabul edemez.
Belki steve gerçekten iPhone'u güvenli yapardı. Zaten yapanda oydu. Üst düzey yazılım bilgisi olan bir adamdı.
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
ama sanırım iphone daki bir güvenlik boşluğundan yararlanmamışlar başka bir şey olmuş öyle değilmiydi ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Güvenlik açığı yok, ben konusunu açmıştım zaten buraya, kullanıcıların hatası
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
Sucrofe

Sucrofe

Üye
:kop2: Steve Jobs olmadan Apple yürümez yav.
 

Emre

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
iPhone kapalı bir sistem olmasına rağmen teknolojiyi kusursuzlaştırmaya çalışıyor.Steve'den sonra Tim'den öncesini bilemem.Büyük ekran bir iPhone şart olmuştu.Çift çekirdek 1.4 ghz ile kral işler yapıyorsa saygı duyarım.
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
Güvenlik açığı yok, ben konusunu açmıştım zaten buraya, kullanıcıların hatası
Hayır güvenlik açığı var. Fakat normal bir hackerın yapacağı işten değil. Zaten bunu yapan kişi de büyük bir hacker.
 
0MG90

0MG90

Üye
iPhone kapalı bir sistem olmasına rağmen teknolojiyi kusursuzlaştırmaya çalışıyor.Steve'den sonra Tim'den öncesini bilemem.Büyük ekran bir iPhone şart olmuştu.Çift çekirdek 1.4 ghz ile kral işler yapıyorsa saygı duyarım.
Bence şart olmadı sırf Android le yarışmak için yaptılar ki buna da gerek yoktu
 
  • Beğen
Tepkiler: weesel ve sLeepLe
Fenomenon

Fenomenon

Üye
apple'ın harita uygulaması zaten sorunluydu. ayrıca apple neden harita uygulamasına bu kadar taktı anlamıyorum. eğer altyapın yoksa hiç bulaşmıyacaksın bu işlere. google, yandex, nokia ve daha pek çok kaliteli harita uygulaması zaten mevcut.
 


Üst Alt