Anil-D
Üye
Aglaya aglaya harap oldu yazik![]()

Aglaya aglaya harap oldu yazik![]()

ağlayana gülünür mü leeyyynAglaya aglaya harap oldu yazik![]()

Hosbulduk nasilsiniz daha yeni gordum kusura bakmayin
e nasilsin bakalim semihiyi içilir bunun üstüne![]()
bendensin

Bende iyiyimŞükür iyiyim sen?
Sanaağlayana gülünür mü leeyyyn![]()
atmak lazimsiniri gectin veled :dayakSanaatmak lazim
Nasilsiniz
idare ediyom iştee nasilsin bakalim semih
sen?
Bende iyiyim
bende iyiyim uydum bozuldu yaidare ediyom iştesen?
şu animede her hafta 1 bölüm(20 dk) den fazla yayınlansa iyi olacak da merak ediyo insan![]()
siniri gectin veled :dayak
kafana sikarim uleyyynveled dostuma el uzatamassin seni ..nakliyete uye ederimkafana sikarim uleyyyn
Atesli silahlar yasakkafana sikarim uleyyyn

[emoji1]veled dostuma el uzatamassin seni ..nakliyete uye ederim
sen kim olduğunu sanıyon? Gel kapışakSanaatmak lazim
Kiz arkadasimla konusuyom daha nolsunİyiyim sen nasılsın?

Bir tv bir bura abi sen ?
