Bu gece kimler var bakalım? Gececiler buraya!

Sponsorlu Bağlantılar

mürteza16

mürteza16

Üye
Net yavaş olmasa kalırım ama imkanlar el vermiyor işte. Bu arada 1 yıllık tatile çıkıyorum. Burada geçen son günlerimi yaşıyorum. 1 yıl sonra tekrar görüşeceğiz inşallah. O zaman yeni bir telefon almış olurum. Daha hızlı bir netim olur. Her gece burada olurum. Sizleri canı gönülden seviyorum. Sözün kısası hakkınızı helal edin. :)
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Net yavaş olmasa kalırım ama imkanlar el vermiyor işte. Bu arada 1 yıllık tatile çıkıyorum. Burada geçen son günlerimi yaşıyorum. 1 yıl sonra tekrar görüşeceğiz inşallah. O zaman yeni bir telefon almış olurum. Daha hızlı bir netim olur. Her gece burada olurum. Sizleri canı gönülden seviyorum. Sözün kısası hakkınızı helal edin. :)
Helal olsun. Sen de helal et. :anlas:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Net yavaş olmasa kalırım ama imkanlar el vermiyor işte. Bu arada 1 yıllık tatile çıkıyorum. Burada geçen son günlerimi yaşıyorum. 1 yıl sonra tekrar görüşeceğiz inşallah. O zaman yeni bir telefon almış olurum. Daha hızlı bir netim olur. Her gece burada olurum. Sizleri canı gönülden seviyorum. Sözün kısası hakkınızı helal edin. :)
Olum nereye gidiyon lan :oha: Ne 1 yili :zzz: Ne ictin la gene :zzz:
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Net yavaş olmasa kalırım ama imkanlar el vermiyor işte. Bu arada 1 yıllık tatile çıkıyorum. Burada geçen son günlerimi yaşıyorum. 1 yıl sonra tekrar görüşeceğiz inşallah. O zaman yeni bir telefon almış olurum. Daha hızlı bir netim olur. Her gece burada olurum. Sizleri canı gönülden seviyorum. Sözün kısası hakkınızı helal edin. :)
1 yıllık tatil mi? Para mı bol ne? :) Güle güle. Çok ararız seni ya. :bye:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Okullar açılıyor ve ben aşk acısı... :zzz: Sen n'apıyorsun abi?

De get. :zzz: İlk gün n'apmamı önerirsin?
Bütün kızlara asıl derim ;) erkekler karambole alsın seni ağız yamulsun :ehe

Şaka şaka otur arkada biyere ama öne oturma sakın arkadan 2 mumkunse en arka iyidir ve ağır ol sınıfta ezdirme kendini yeter :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sucrofe
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Bütün kızlara asıl derim ;) erkekler karambole alsın seni ağız yamulsun :ehe

Şaka şaka otur arkada biyere ama öne oturma sakın arkadan 2 mumkunse en arka iyidir ve ağır ol sınıfta ezdirme kendini yeter :oke:
:ehe :kop2: En öne oturmam ama en arkaya da oturmam. Hocaların gözüne girmem lazım. İlk hafta çok önemli. Hemen akıllarında oluşturuyorlar profilimizi.
valla benimde 2.tercihleri bekliyom yav
Hayırlısı.
sen napiyon kivircik jonny[emoji2]
:kop2:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
:ehe :kop2: En öne oturmam ama en arkaya da oturmam. Hocaların gözüne girmem lazım. İlk hafta çok önemli. Hemen akıllarında oluşturuyorlar profilimizi.

Hayırlısı.
önde oturma arka iyidir kizlarida kesersin sorun olmaz yani ayüküyünmu :D arkaya yakın dur işte yeter sözlude felanda rahat olur
 
mürteza16

mürteza16

Üye
The Shadow

The Shadow

Üye
Helal olsun. :)


6-7 gün sonra unutursunuz zaten. Geri dönüşümde hatırlayamıycaksınız. :)


6-7 gün sonra Unutursunuz... :)


Hemen gitmiyorum. 7 gün var daha. Bu son günlerim. :)

Unutmaz kimse seni. Geri donusune kadar ban yemis olurum ben zaten sorun degil :ehe Helal olsun :sarıl: Senden de bi helallik alalim :eller:
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Helal olsun. :)


6-7 gün sonra unutursunuz zaten. Geri dönüşümde hatırlayamıycaksınız. :)


6-7 gün sonra Unutursunuz... :)


Hemen gitmiyorum. 7 gün var daha. Bu son günlerim. :)
Gereksizlere 1-2 konu aç. Hortlatıp hatırlarız :islik
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow


Üst Alt