İhtiyar007
Üye
En güzeli.Peki öyleyse vazgeçiyorum. Zaten istediğim nickname kullanılıyormuş.![]()

En güzeli.Peki öyleyse vazgeçiyorum. Zaten istediğim nickname kullanılıyormuş.![]()

Tamda ikna olmuştu gitti güzelim nicksenin isim seninle özdeşleşti abi bana sorarsan kalsın heleki başkasına vereceksen hiç verme karıştırır bu konuyu görmeyenler![]()

Eyvallah canım benim.En güzeli.![]()
Oha bu ne laaaaa! Bu nasıl bir mobilya?Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Senin nicki yazınca bu çıktıOha bu ne laaaaa! Bu nasıl bir mobilya?![]()

senin nickte iyi bir de fb olmasaTamda ikna olmuştu gitti güzelim nick![]()

çok iddialıOha bu ne laaaaa! Bu nasıl bir mobilya?![]()

Tamamla nicki beleş veriyom o zaman.Senin nicki yazınca bu çıktı![]()

Ottoman tiger yazıyorum mobilya takımları çıkıyor google'da![]()
kendin dedün ya gençleşiyorum ben diyeBana sen çocuk mu diyon hayırdır sen ne ayak

