Tes Or tez?Allah'a emanet ol kardeşim şimdiden Hayırlı tezkereler![]()
doğrusu tezkere.Tes?
Or tez?
Hangisi? Doğru?

sen nerdesin devremGel çömez gelhayırlı tezkereler
Antalya94/1 tertipsen nerdesin devrem
senin doğumyılın değişiyo mu sürekliHayırlı tezkereler
O değilde ben 93lüyüm kendimi kaçak gibi hissediyorumdaha okulun bitmesine 2 yıl var -.-
şimdi de kardeşim oldun
ilk önce abi diyebilceğim yaştaidin sanki
şimdiden hayırlı teskereler hocamsenin doğumyılın değişiyo mu süreklişimdi de kardeşim oldun
ilk önce abi diyebilceğim yaştaidin sanki
şimdiden hayırlı teskereler hocam
Benimde kaderim böyle :/ yaşlı doğdum gençleşiyorum sürekliKardeşim diyecem artık rahat olsun kafamBenimde kaderim böyle :/ yaşlı doğdum gençleşiyorum sürekli

