lg g2 spigen kılıf alınık

Sponsorlu Bağlantılar

metpa

metpa

Üye
Onu nasıl yapi on anlmadim
 


metpa

metpa

Üye
bu yöntemi yapıorum ama telefonu açtığımda standart sınıra geri alıyor yani en fazla 4 işlemde kalmıor bu birincisi hard reset atmak istiyorum genede ama hard reset moda giremedim
 
sekorito

sekorito

Üye
bu yöntemi yapıorum ama telefonu açtığımda standart sınıra geri alıyor yani en fazla 4 işlemde kalmıor bu birincisi hard reset atmak istiyorum genede ama hard reset moda giremedim
valla ben bu sekilde biraktim hep ayni. recowery moda alsan. ordan resetlesen.
 
metpa

metpa

Üye
Recowery moda almak için cihazı rotlamam gerek :(
 
sekorito

sekorito

Üye
Recowery moda almak için cihazı rotlamam gerek :(
haa senin cihaz rootsuz mu . rootsuzsa durmaz zTen. benim cihaz rootsuzken cok isiniyodu simdi yok isinma falan. sisteme gomulu bi cok lg uygulamasini sildim
 
metpa

metpa

Üye
Tamam ama iste önce hard reset ilk gun gibi yapıp bastan rotluycam ve sisteme gömülü olan işime yaramayan ne varsa silicem
 
sekorito

sekorito

Üye
metpa

metpa

Üye
Ya.denedim ise yaramıyor
 
metpa

metpa

Üye
Kdz uzantili olan romlari bile kabul etmiyor ne.olduysa sistem kendini kilitledi hic bisi yaptrimiyor
 
metpa

metpa

Üye
Eeet çok yüklü birde bir ay evvel daha seri cihazdi şimdi rezil kasiyor ne.bilim geçişler yavaş
 

yancieszafer

Üye
Arkadasim belki gereksiz olucak ama yazi tipinin ismi nedir :)
 
metpa

metpa

Üye
Yazı tipi purewhite
 
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
konu sampmasın
 


Üst Alt