Eduardo58
Üye
Adının herkes gibi bana da kavurma hatırlattığı için!Haklı olduğu için ban

Adının herkes gibi bana da kavurma hatırlattığı için!Haklı olduğu için ban

Avatarini kimse sevmedigi halde hala degistirmedigin icinAdının herkes gibi bana da kavurma hatırlattığı için!![]()

Avatarımdan sanane, ülkede 'özgürlük' denen bir şey olduğu için!Avatarini kimse sevmedigi halde hala degistirmedigin icin![]()

