Enpatsu Shakugan
Üye
gta 4 sorun var lütfen yardım edin
oyunu yükledim ama grafik ayarlarında hicbir değişk yapamıyorum warning falan diyor ve play dediğimde karakterler sürekli geçiyor oyun içine bir türlü girmiyor ne yapmam lazım pc özellikleri i5 4 gb ram 2 gb gt840m ekran kartı

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
grafik ayarları sorununu hallettim ama oyun hala açılmıyor resimler geçiyor 10dkdan fazla bekledim ama açılmıyor 
neyi anlamadin ki hiç mi oynamadin play diyorum fotoğraflar geçiyor öyle kalıyor sürekli loading ekranında yani
oyunda sıkıntı vardır gta4ü kurmak ayrı bir dert zaten tekrar kur derim ben