Telefon Tavsiyesi Sizce Lumia 1320 almalı mıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Lumia 1320 almalı mıyım ?
Arkadaşlar Lumia 1320 almayı düşünüyorum ama wp işletim sistemini kullanırken bi zorluk yaşarmıyım şimdiki telefonum samsung s5253. 1320 orta segment bir telefon bana yeteceğini düşünüyorum yorumlarınıza göre g2 veya lumia 1320 almayı düşünüyorum...
 


hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
ğardaşım araştırıpda alıosan al burdakı herkes vp ci ovucekter çoğu sen ne arıosun onu soyle ama elıne aldında durusu felan karizması olsun iyiki almısım dersın dığerlerınden farklı olarak bide androıd le karşılaştırmayın şunu artık yapmayın
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
G2 ile o cihaz karşılaştırılmaz. İkisi arasında onerim g2

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

MaxipmaN

Üye
hangi sistemi seviyorsun ona göre seç
 
  • Beğen
Tepkiler: Burakkkk250
Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
Android ile karşılaştırma değil benimkisi ben sosyal paylaşım sitelerine girerim uygulamalarından yani internetten dizi izlerim oyun oynarım yani işimi görür mü 1320 birde wp işletim sistemini kullanırken zorlanır mıyım , tasarımı fln çok hoşuma gidiyor telefon olsun wp olsun ? İlgilenenlere teşekkür ederim
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Android ile karşılaştırma değil benimkisi ben sosyal paylaşım sitelerine girerim uygulamalarından yani internetten dizi izlerim oyun oynarım yani işimi görür mü 1320 birde wp işletim sistemini kullanırken zorlanır mıyım , tasarımı fln çok hoşuma gidiyor telefon olsun wp olsun ? İlgilenenlere teşekkür ederim


8.1 ile çoğu eksik kapandı. Hatta eksik yok denilebilir. Oyunlar sırayla geliyor. Wp'nin tek eksiği ki gerçi oda wpden kaynaklı değil uygulamalar kaliteli değil. 1 gb ram şuan en az 3 sene gider

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
8.1 ile çoğu eksik kapandı. Hatta eksik yok denilebilir. Oyunlar sırayla geliyor. Wp'nin tek eksiği ki gerçi oda wpden kaynaklı değil uygulamalar kaliteli değil. 1 gb ram şuan en az 3 sene gider

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Şu anki wp de olan uygulamalar bana yeterli zaten.En az 3 sene diyorsun oda yeter bana :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Şu anki wp de olan uygulamalar bana yeterli zaten.En az 3 sene diyorsun oda yeter bana :)


Zaten 18 ay güncelleme garantisi var ve bu sure güncelleme geldikçe uzuyor. 1320 3 sene rahat gider.

Fritöz ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
@Safak

@Safak

Üye
Alllll al al nokia can symbianda can :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Zaten 18 ay güncelleme garantisi var ve bu sure güncelleme geldikçe uzuyor. 1320 3 sene rahat gider.

Fritöz ile gönderildi.


Microsoft'un güncelleme destek süresi wp 8'den itibaren 36 aya çıkarılmıştı.18 ay değil yani :)

 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu ve Exdkiller
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Bataryası çok iyi.sadece batarya için bile alınabilir.Orta segmentte seni uzun sure götürebilecek bir telefon.Eksik yanı kamerasının çözünürlüğü.

 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
Bataryası çok iyi.sadece batarya için bile alınabilir.Orta segmentte seni uzun sure götürebilecek bir telefon.Eksik yanı kamerasının çözünürlüğü.

Evet kamera hakkında yorumları okudum ama beni idare edecğini düşünüyorum :)
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Evet kamera hakkında yorumları okudum ama beni idare edecğini düşünüyorum :)


Kötü çekimler yapmıyor.Hatta note 3 ü olan bir arkadaşımla oğrencilikten dolayı defterin resmini çekmeye çalışıyorduk.note 3 defteri odaklayamazken 8.1 ile gelen microsoftun kamerası flaşsız çekimle harika resim çekmişti.tabi nkte 3ten iyi falan demiyorum ama idare ediyor kesinlikle :)

 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Türe

Türe

Üye
Bu kadar kapalı sistemde elbette kasma olmayacak. (Bkz. iOS)

Beğendiysen ve sana uyuyorsa gerisi boş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
wp işletim sistemi her ne kadar güzel olsa da bence 1320 sırf kamerasından dolayı alınmaz. benim gördüğüm kadarıyla vasat çekiyor. Yine de bir mağazaya gidip kendin incelemende fayda var
 
Exdkiller

Exdkiller

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkür ederim ilgilendiğiniz için birkaç haftaya alacağım inşAllah 1320 yi :)
wp işletim sistemi her ne kadar güzel olsa da bence 1320 sırf kamerasından dolayı alınmaz. benim gördüğüm kadarıyla vasat çekiyor. Yine de bir mağazaya gidip kendin incelemende fayda var
Aslına bakarsan çok önemsemiyorum kamera yı durmadan fotoğraf çekeceğimi de sanmıyorum.
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Hepinize teşekkür ederim ilgilendiğiniz için birkaç haftaya alacağım inşAllah 1320 yi :)
Aslına bakarsan çok önemsemiyorum kamera yı durmadan fotoğraf çekeceğimi de sanmıyorum.

O zaman sıkıntı yok dostum hayırlı olsun şimdiden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller


Üst Alt