Öneri bu bilgisayar nasıl alınabilir mi

Sponsorlu Bağlantılar

ByKatre

ByKatre

Üye
4GB ram yetmez. min6gb bak. asusun bu serisi güzel alınabilir
hocam daha sonra taktırmaya kalksak yinede avantajlı değil miyiz :D 2 gb ram ler 60 tl falan harddisk önmli değil bu ile bu ikisi arasında ram sonradan takılabilir ama ekran kartı ?? :oke:
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
840m ekran kartı daha iyi.
ram ekleyebilirsin ancak kendin takarsan garanti dışı kalacaktır.
serviste taktırırsan fazladan işlem ücreti vs ödersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre ve Enpatsu Shakugan
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
off kafam karıştı ya l-lumiere alma diyor napcam bilmiyom :(
840m ekran kartı daha iyi.
ram ekleyebilirsin ancak kendin takarsan garanti dışı kalacaktır.
serviste taktırırsan fazladan işlem ücreti vs ödersin.
120 lira ram parası olur işçilik ne kadar alır sence
 
ByKatre

ByKatre

Üye
840m ekran kartı daha iyi.
ram ekleyebilirsin ancak kendin takarsan garanti dışı kalacaktır.
serviste taktırırsan fazladan işlem ücreti vs ödersin.
hocam sordum pc depo ya cevap gelmedi daha ama başka bilgisayarda iç ekipmana zarar vermeden çıkmaz diyordu :oke:
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Arkadaşlar 114D alın kafanız rahat etsin. Oyunda 1-2 FPS için değmez bence servisle uğraşmaya.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Arkadaşlar 114D alın kafanız rahat etsin. Oyunda 1-2 FPS için değmez bence servisle uğraşmaya.
bilmiyorum benim baya kafama yattı bak bu da onun 8 gb ram ve 1tb harddisklisi b u pahalı bununla 114 d arasındada 100 tl fark var 740m ile 840m arasında 100 tl lik fark var o yüzden her halükarda karda oluyoruz :oke:
Arkadaşlar 114D alın kafanız rahat etsin. Oyunda 1-2 FPS için değmez bence servisle uğraşmaya.
bilgisayarcıya taktırırım ya garanti dışına çıkmaması lazım ;)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum benim baya kafama yattı bak bu da onun 8 gb ram ve 1tb harddisklisi b u pahalı bununla 114 d arasındada 100 tl fark var 740m ile 840m arasında 100 tl lik fark var o yüzden her halükarda karda oluyoruz :oke:
bilgisayarcıya taktırırım ya garanti dışına çıkmaması lazım ;)
@L-LumieRe işçilik ücreti de alırlar dedi ben sorayım onu bilgisayarcıya ne kadar alırlar
 
ByKatre

ByKatre

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
ByKatre

ByKatre

Üye
takmak basit zaten sorun biz takınca garanti ölüyo :D
o konu da şüphe var ya kimi çıkar demiş kimi çıkmaz ama olsun hiç olmadı 2 sene ram takmam ya haksız miyim 840m olsun da :ehe sence ??biri böyle yazmış Not: Diğer firmaların çalışma şekli nedir ne
değildir bilmiyorum ben Asus kullandığımdan ve
RAM eklediğim için bu bilgiye sahibim ve 4+4 : 8
GB RAM’le servise de yolladım hiçbir sorun
oluşmadı.+ 4 GB RAM’ı kendiniz kullanım kılavuzuna
bakarak takabilirsiniz ve garantiniz devam etmek
hiçbir sorun oluşmamakta. Bu tarz işleri daha
önceden deneyimli insanlara taktırabilirsiniz. Ya
da Asus yetkili servislerine götürebilir veya
yolllayabilirsiniz, servis bu işlem içinde bir ücret isteyecektir bilginize. Taktığınız RAM’in
garantisini Asus vermemekte, RAM nereden
alındıysa ya da kim ithal ettiyse o firma
tarafından verilmekte. _Bunu buldumiki hafta öncesine kadar ASUS'ta çalışıyordum.
Kendiniz RAM takabilirsiniz. Takarken bir şeyleri
bozmadığınız sürece cihaz garanti
kapsamındadır. ,_bunu buldum
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
o konu da şüphe var ya kimi çıkar demiş kimi çıkmaz ama olsun hiç olmadı 2 sene ram takmam ya haksız miyim 840m olsun da :ehe sence ??
Yani her türlü karlıyız. Bir de şunu merak ettim 4 gb neden yetmez ki arkadaş 2 gb ramle full ayarda gta 4 bf3 cod mw3 falan oynuyor.
 
Superfan

Superfan

Üye
Ekran kartı idare eder. İşlemciyi pek beğenmedim. Ram, ekran kartına yakışmamış. Ram taktırırırsan garantiyle ilgili bir sorun olabilir mi? Eğer olmazsa alınabilir.

Ama ekran kartından öyle çok yüksek bir performans bekleme yani. Üst seviye oyunları en düşük seviyede oynatabilecek kapasitede.
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
o konu da şüphe var ya kimi çıkar demiş kimi çıkmaz ama olsun hiç olmadı 2 sene ram takmam ya haksız miyim 840m olsun da :ehe sence ??biri böyle yazmış Not: Diğer firmaların çalışma şekli nedir ne
değildir bilmiyorum ben Asus kullandığımdan ve
RAM eklediğim için bu bilgiye sahibim ve 4+4 : 8
GB RAM’le servise de yolladım hiçbir sorun
oluşmadı.+ 4 GB RAM’ı kendiniz kullanım kılavuzuna
bakarak takabilirsiniz ve garantiniz devam etmek
hiçbir sorun oluşmamakta. Bu tarz işleri daha
önceden deneyimli insanlara taktırabilirsiniz. Ya
da Asus yetkili servislerine götürebilir veya
yolllayabilirsiniz, servis bu işlem içinde bir ücret isteyecektir bilginize. Taktığınız RAM’in
garantisini Asus vermemekte, RAM nereden
alındıysa ya da kim ithal ettiyse o firma
tarafından verilmekte. _Bunu buldumiki hafta öncesine kadar ASUS'ta çalışıyordum.
Kendiniz RAM takabilirsiniz. Takarken bir şeyleri
bozmadığınız sürece cihaz garanti
kapsamındadır. ,_bunu buldum
O zaman sorun yok :)
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Yani her türlü karlıyız. Bir de şunu merak ettim 4 gb neden yetmez ki arkadaş 2 gb ramle fu ll ayarda gta 4 bf3 cod mw3 falan oynuyor.
yetmese bile takma avantajı var öbür türlü ekran kartı değişmez ;)
Ekran kartı idare eder. İşlemciyi pek beğenmedim. Ram, ekran kartına yakışmamış. Ram taktırırırsan garantiyle ilgili bir sorun olabilir mi? Eğer olmazsa alınabilir.

Ama ekran kartından öyle çok yüksek bir performans bekleme yani. Üst seviye oyunları en düşük seviyede oynatabilecek kapasitede.
ekran kartı ıyi ya rivals son ayarda 27 28 verebiliyor ;)
O zaman sorun yok :)
bence de ben başka alternatif çıkmazsa bunu düşündüm ;)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
yetmese bile takma avantajı var öbür türlü ekran kartı değişmez ;)
ekran kartı ıyi ya rivals son ayarda 27 28 verebiliyor ;)
bence de ben başka alternatif çıkmazsa bunu düşündüm ;)
Başka alternatif çıkacağını sanmıyorum bunu rastgele buldum :D bir de 114d var işte eğer eskisi gibi 1390 liraya inerse onu alıyorum 1 hafta bekleyeceğim.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Başka alternatif çıkacağını sanmıyorum bunu rastgele buldum :D bir de 114d var işte eğer eskisi gibi 1390 liraya inerse onu alıyorum 1 hafta bekleyeceğim.
ben buna karar verdim valla bilmiyorum her türlü karlı ;)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
aslında alternatif çok fazla da asusdan başka alternatif yok diger markalardan çok var.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
aslında alternatif çok fazla da asusdan başka alternatif yok diger markalardan çok var.
öylede hp mesela aynı özellikler 100 tl falan az ama ısınma vs sorun kalite performans ısınma şıklık asusta birleşiyor ;)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
öylede hp mesela aynı özellikler 100 tl falan az ama ısınma vs sorun kalite performans ısınma şıklık asusta birleşiyor ;)
Aynen öyle1 kere alıyoruz laptopu kaliteli marka alalım ;)
 

Benzer Konular

enesblt
Cevap
7
Görüntüleme
1K
03-ŞAHİN
Darkprisoner
Cevap
32
Görüntüleme
14K
CeRRaNo JoZAeF
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Mr.Wick


Üst Alt