Mail.Ru İle 100GB Alanın Olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Mail.Ru İle 100GB Alanın Olsun
Daha Önce Mega İle 50GB Alanın Olsun Konusu İle Sizlere Veri Depolamalarınız İçin Bulut Depolama Servisi İle İlgili Bilgi Vermiştim! Şimdi İse Mail.ru Sayesinde 100GB Alan Hakkında Bilgi Vericem Aslında Fazla Bişey Yazmayı Düşünmüyorum :D Eğer Binlerce Fotoğrafınız - Videolarınız - Müzikleriniz Farsa Mail.ru Uygulamasını İndirebilirsiniz. Ama Uygulamanın Türkçe Dil Desteği Yok Bence Mega Daha İyi Hem Daha Az Ram Tüketiyor Hemde Türkçe :D Karar Sizin İster Mega'yı İster Mail.ru'yu Kullanın :)

Mail.ru İndirme Linki : ( Güncellemeleri Kaçırmayın Diye Market Linki Verdim :D )

İsterseniz de MEGA İle İlgili Konuma Bakın : Haber - Mega İle 50GB Alanın Olsun - MaxiCep

İyi Kullanmalar :D
 


cortex47

cortex47

Üye
Güzel. Ben de Yandex.Disk kullanıyorum ücretsiz 210 GB depolama alanım var. Bir hatalı sürümden dolayı o sürümü kullanan herkese 200 GB ömür boyu ücretsiz kullanım hakkı verdiler, ben de başka bulut hesabına gerek duymadım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
The Shadow

The Shadow

Üye
Güzel. Ben de Yandex.Disk kullanıyorum ücretsiz 210 GB depolama alanım var. Bir hatalı sürümden dolayı o sürümü kullanan herkese 200 GB ömür boyu ücretsiz kullanım hakkı verdiler, ben de başka bulut hesabına gerek duymadım :)
:oha:
 
lazye

lazye

Üye
bende 10gb yandex :(
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Bende de yandex 40 GB

Bu arada arkadaşlar mail.ru uygulamasını türkçeleştirmeye başlayacağım. Türkçesi bitince paylaşırım. :emzik:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
The Shadow

The Shadow

Üye
Ben mega kullaniyom 50 GB yetiyo da artiyo :sirit:
 
ByKatre

ByKatre

Üye
yandex biri doluyo bi hesap daha :)
 
lazye

lazye

Üye
Bide google drive hesabı var aslında :)
 
cortex47

cortex47

Üye

Durum bu :) tabi şu an 20GB kadar dolu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye
lazye

lazye

Üye
ya gerçekten çok iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cortex47
lazye

lazye

Üye
:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Davut420042


Üst Alt