teknolojibaronu
Üye
Benim ki satsan satilmaz atsan atılmaz o kadar çok çizik var ki 50 lira bile vermessinSatçan mı yoksa ?![]()

Benim ki satsan satilmaz atsan atılmaz o kadar çok çizik var ki 50 lira bile vermessinSatçan mı yoksa ?![]()

50 ye satarsan alırımBenim ki satsan satilmaz atsan atılmaz o kadar çok çizik var ki 50 lira bile vermessin![]()

Bir ara görüşelim50 ye satarsan alırım![]()

Bir ara görüşelim![]()

size @TheShadow baksın![]()
Pacman mi tamam bakiyorum hemen 
Gittin gelmedin?Pacman mi tamam bakiyorum hemen
![]()
UnuttumGittin gelmedin?
Buyur 
Eywolleh konuya ekliyorumUnuttumBuyur
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@TheShadowBende artik bunu kullaniyorumHafiza degistirme nasil yapiliyor
Ace 2 kullansaydim koyardimKoyamazmisin novathor.

TeamCanjica cm11 ini indir ara bul romun icindenNasıl koyuluyo belki yapabilirim![]()
ya /system/app ta ya da system/priv-app ta dir. Apk yi al sonra nerede bulduysan kendi romun da da oraya kopyala 
Bi zahmet sen yapıverTeamCanjica cm11 ini indir ara bul romun icindenya /system/app ta ya da system/priv-app ta dir. Apk yi al sonra nerede bulduysan kendi romun da da oraya kopyala
![]()

