Hangi marka daha iyi (asus-lenovo)

Sponsorlu Bağlantılar

hangisi?

  • asus

    Kullanılan: 10 90.9%
  • lenovo

    Kullanılan: 1 9.1%

  • Kullanılan toplam oy
    11
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
Hangi marka daha iyi (asus-lenovo)
ankete katılalım arkadaslar 2 marka arasında kaldım çoğunluk hangisinde olursa onu alacağım.
 


0MG90

0MG90

Üye
Özelliklerine göre değişirLink at
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
0MG90

0MG90

Üye
:hmmm
bilemedim şimdi, lenovo'da +8gb ssd var o modeli mi alacaksın?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Lenovo z510 un i7 li versiyonu ezer onu.
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Daha pahalı amaBen Asus alırdım sanırım ama sana kalmış :D
Fiyat performans açısından asusu almak daha mantıklı tabii. Ama z510 un i7 li versiyonu farkı hissettirir :ehe Bende asusu alırdım anakartlarında bios lock yok çünkü.
 
0MG90

0MG90

Üye
Bütçe sınırı olmasa ben gider Msi Game Monster'lardan alırım direk :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
0MG90

0MG90

Üye
Hepsinde +8 ssd var i5 olan modeli o 8 gb gömülü olarak geliyor ayrı değil
Ben Asus'u tercih ederdim sanırım
Benim yeğenim almış i5'li Casper aşırı yavaş bir şey ama Casper diye sanırım Asus'ta olmaz
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Ben Asus'u tercih ederdim sanırım
Benim yeğenim almış i5'li Casper aşırı yavaş bir şey ama Casper diye sanırım Asus'ta olmaz
Casper dandır bende de i5 var acer gayet hızlı sadece yanıyor eskidi zaten :sos
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
Para olsa çok alacağım şey var. Soğutucu listede. Bunun yanında sağlam bi kulaklık, telefona flip cover...
Parasız adamın halinden anlarım zira bende de yok :D. Sakın 15-20 liralık soğutucu alma paran çöpe gider. Kaliteli olanlar 50den başlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
The Shadow

The Shadow

Üye
Parasız adamın halinden anlarım zira bende de yok :D. Sakın 15-20 liralık soğutucu alma paran çöpe gider. Kaliteli olanlar 50den başlar.
Zalmanın güzel modelleri var nc 1000 mesela ama fiyatları çok uçuk :aha:
 
smartphone007

smartphone007

Üye
Ankete bak :ehe
 


Üst Alt