NEXUS
Üye
Ettiğimiz Şikayetler Hakkında
Şikayet Edince Şikayet'in Çözülüp Çözülmediği Belli Olmuyor Sadece 1 kere Sebebi Geldi O Kadar. Şu Şikayet Ettiğimiz de Çözülüp Çözülmediği , Red Edilip Edilmediği filan yazılmalı sonuçta şikayet edince çözüldümü çözülmediğini bilmiyorum , birdaha ediyorum. şu gelmeli bence 


, ben ondan bahsediyorum zaten ayriyetten o mevcut galiba bir kere öle bildirim gelmişti. ama sadece 1 kere
