Ettiğimiz Şikayetler Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Ettiğimiz Şikayetler Hakkında
Şikayet Edince Şikayet'in Çözülüp Çözülmediği Belli Olmuyor Sadece 1 kere Sebebi Geldi O Kadar. Şu Şikayet Ettiğimiz de Çözülüp Çözülmediği , Red Edilip Edilmediği filan yazılmalı sonuçta şikayet edince çözüldümü çözülmediğini bilmiyorum , birdaha ediyorum. şu gelmeli bence :)
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Şikayet Edince Şikayet'in Çözülüp Çözülmediği Belli Olmuyor Sadece 1 kere Sebebi Geldi O Kadar. Şu Şikayet Ettiğimiz de Çözülüp Çözülmediği , Red Edilip Edilmediği filan yazılmalı sonuçta şikayet edince çözüldümü çözülmediğini bilmiyorum , birdaha ediyorum. şu gelmeli bence :)
Kabul edilmediğinde geliyor, edildiğinde gelmiyor.
Böyle biliyorum ben.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Kabul edilmediğinde geliyor, edildiğinde gelmiyor.
Böyle biliyorum ben.
hayır gelmiyor , bir şikayet ettim örneğin kabul edilmemiş heralde hiçbirşey yapılmadı ben görülüp görülmediğini bilmiyorum birdaha ediyorum. red edilip edilmediği gelmeli bence :oke:
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
hayır gelmiyor , bir şikayet ettim örneğin kabul edilmemiş heralde hiçbirşey yapılmadı ben görülüp görülmediğini bilmiyorum birdaha ediyorum. red edilip edilmediği gelmeli bence :oke:
Şikayet bildirim sistemi gelecek deniliyordu.
İşini görür. :oke:
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:zzz: , ben ondan bahsediyorum zaten ayriyetten o mevcut galiba bir kere öle bildirim gelmişti. ama sadece 1 kere
Gelecek diyorum bende.
İşini görür diyorum.
O mevcut olsa bu konuyu açmazdın emin ol.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Şikayet takip sistemini bilmiyorsun galiba.
Profilinde yazan tarihten önce üyeliğin var mıydı?
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Ettiğin şikayet hakkında bilgi veriliyor.
Olumlu yada olumsuz.
Tekrar cevap yazıp, soru da sorabiliyorsun.
Adı üstünde şikayet takibi.
anladım biliyorum o sistemi bu forumdan olmasada başka bir forumda biliyorum.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Şikayetlerinizin hepsini görüyoruz o yüzden tekrar tekrar şikayet etmeye gerek yok özellikle Nexus sen bunu çok yapıyorsun. Şikayetlerinizin akıbeti hakkında bilgi edinebilmeniz yapılacaklar arasında sadece biraz zaman gerekli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman, .NeXuS. ve mürteza16
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt