Tavsiye 820 ekran mı dokunmatik mi kırık ?

Sponsorlu Bağlantılar

sekajmer

sekajmer

Üye
    Konu Sahibi
820 ekran mı dokunmatik mi kırık ?
içten kırılmış olduğu belli. ben sipariş edip kendim değiştirmek istiyorum fakat ne siparişi etmeliyim ? hemen etmeliyim 820'yi hayata döndürmem gerekiyor. konu açılacak kadar acil :) :)
 


beats

beats

Üye
içten kırılmış olduğu belli. ben sipariş edip kendim değiştirmek istiyorum fakat ne siparişi etmeliyim ? hemen etmeliyim 820'yi hayata döndürmem gerekiyor. konu açılacak kadar acil :) :)
Ön panelin tamamı:

Ekran:

Cam:


Önce arayıp sormanda fayda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Ekrana elini sur puruzluyse dokunmatik panel kırılmıştır. Puruzlu değil ama çatlak varsa ve ekran gelmiyorsa ekran kırılmıştır. Ekran kırılırsa dokunmatiğin çalışmama ihtimalide var

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer

Aximator

Üye
Her kırık ekran konusunda yazıyorum, çakma veya çin malı dokunmatik ce lcd pişmanlıktır. Direk servise ver biraz daha pahalı olur ama başın ağrımaz hocam.
 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer ve skynet
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bir telefoncuya gidip baktırın hangi parça bozuk ise orjinal temin edip tamirini yapın.
(Benim 620 dokunmatik paneli düşürdüm kırdım , teknik servisler 150-200 liraya tamir ederlerken orijinal panel ve işçilikle 100 liraya değiştirdim tanıdık bir telefoncuya. )
 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer ve ogzhnoTr

skynet

Üye
Bir telefoncuya gidip baktırın hangi parça bozuk ise orjinal temin edip tamirini yapın.
(Benim 620 dokunmatik paneli düşürdüm kırdım , teknik servisler 150-200 liraya tamir ederlerken orijinal panel ve işçilikle 100 liraya değiştirdim tanıdık bir telefoncuya. )
Hocam orjinal paneli kaça almıştınız ? İnşallah başıma gelmezde eğer olursa aklımda bulunsun :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Bir telefoncuya gidip baktırın hangi parça bozuk ise orjinal temin edip tamirini yapın.
(Benim 620 dokunmatik paneli düşürdüm kırdım , teknik servisler 150-200 liraya tamir ederlerken orijinal panel ve işçilikle 100 liraya değiştirdim tanıdık bir telefoncuya. )


Garantide dokunmatik paneli 100 liraya değiştirdik lumia 620yi ?

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Garantide dokunmatik paneli 100 liraya değiştirdik lumia 620yi ?

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
3 -4 ay önce telefonla bana servis 150 tlcik çekti. Masrafı yükselebilir de dedi.
Bir kere ses kısma açma tuşu için gönderdim onda da garanti karşılamadı. Ücretli tamir ettiler!!!! 1 aydan fazla telefonsuz kalmam da işin cabası.
Zaten garanti süremde dolmak üzere.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
3 -4 ay önce telefonla bana servis 150 tlcik çekti. Masrafı yükselebilir de dedi.
Bir kere ses kısma açma tuşu için gönderdim onda da garanti karşılamadı. Ücretli tamir ettiler!!!! 1 aydan fazla telefonsuz kalmam da işin cabası.
Zaten garanti süremde dolmak üzere.


Ses açma tuşunuda garantiden yapmışlardı bende. Bence kazıklamışlar :s 15 dakikada yapıp vermişlerdide

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Hocam orjinal paneli kaça almıştınız ? İnşallah başıma gelmezde eğer olursa aklımda bulunsun :)
Montaj dahil 100 tl verdim. Tanıdık arkadaşım herşeyi ile ilgilendi.
Ayrıca o teleservice denen çok ilgili ve bilgili servis Allaha yakın, bana uzak kalsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan ve skynet
luckysleven

luckysleven

Üye
Soyle bir durum var her modelin ekrani ayni degil sanirim. Bazi modellerde ic ve dis ekran birlikte degisiyor. Sadece birini degistirmek icin iki ekrani birbirinden ayirmak lazim ve ayirirkende saglam olan kismi kirmamak lazimki buda imkansiz 720 de gozumle sahit oldum inatla deneyin dedim gozumun onunde denediler ve hemen saglam olan kisim catladi yuzden 100$ verdim set halinde aldim. Mesela 925 icinde durum boyleymis 820 icin de boylemi onu arastir derim ama siddetle ucuz olan cin mali ekranlardan uzak durmani tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
sekajmer

sekajmer

Üye
    Konu Sahibi
Cevaplar için Teşekkürler.
Elimi sürdüğümde ekranda pürüz yok. Kırık değil. Muhtemelen içten kırık . Önce baktırayım sonra buralardan sipariş ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
br1903

br1903

Üye
aynı durum 920 mımde de, var dokunmatık kırıldı 1 ay once bu 15 gun oncede gorunutusu gıttı telefonu cıkardım cebımden kılıt tusuna bastım gelmedı goruntu sarjı bıttı sandım taktım sarja yazılım atmaya goturdu telefoncu tanıdık dedı ekranı degıscek telefonu reset de attım adı sımdı aklıma gelmedı 1 aydır kullanmıya kullanmıya unutmusum babamda yurt dısından azerbeycan dan alıcak cakma gıbı bı durum olma ıhtımlaı varmı telefoncu 300 tl dedı ekranı ben getırcem dedım 30 tl deıgstırırım dedıler servıse versem 450 550 arası bııs derler hıc kalkısmıcam
 


Üst Alt