muhabbet edelim| Sayfa 77 - MaxiCep 77,78,79 ve 80. sayfada ağır konuşmuş.

tesekkurler dostumtebrikler![]()

tesekkurler dostumTebrikler :=)

Kaspersky Lab denen bir herif yüzünden oldu anılı sinirlendirdi anılda ağır konuştu biraz.konu bulunamadı
kavgami etmis ne yapmis
hmm olacağı buydu zaten o konudaki muhabbet biraz sinirin disinda ilerliyorduKaspersky Lab denen bir herif yüzünden oldu anılı sinirlendirdi anılda ağır konuştu biraz.
acaba kaç gün ceza aldıhmm olacağı buydu zaten o konudaki muhabbet biraz sinirin disinda ilerliyordu
yaptıkları muhabbet de muhabbet olsaSınırsız yememiştir inşallah iyi adamdı yaacaba kaç gün ceza aldıyaptıkları muhabbet de muhabbet olsa
elimizde yetişti android bölümüne geçince dengeyi kaybetti bi yöneticiye sormak lazım durumunuSınırsız yememiştir inşallah iyi adamdı ya

Sınırsız yememiş onu öğrendim kaç gün olduğunu bilmiyorumelimizde yetişti android bölümüne geçince dengeyi kaybetti bi yöneticiye sormak lazım durumunu![]()
yeni üyelik mi almış ne birde aynı isimle almışSınırsız yememiş onu öğrendim kaç gün olduğunu bilmiyorum

Aynenyeni üyelik mi almış ne birde aynı isimle almış![]()
Aynenyeni üyelik mi almış ne birde aynı isimle almış![]()
şikayet edelimmiyeni üyelik mi almış ne birde aynı isimle almış![]()

yok boşverşikayet edelimmi![]()
yazmayı bıraktı
0 mesj 150 begeni dakikalar içinde 
Nickini etiketleseneyok boşveryazmayı bıraktı
0 mesj 150 begeni dakikalar içinde
![]()

azitiyorlar zaten kimse bi dur da demiyor yaptıkları muhabbetleri gordumde (s*ktum, k*ydum) rahatlarsin gibi bir sürü argo muhabbet cocuk parkina cevirmisler forumuyok boşveryazmayı bıraktı
0 mesj 150 begeni dakikalar içinde
![]()
