(AROMA 4.1.2) R-Mod V2 (14.06.2014)

Sponsorlu Bağlantılar



aaccss

aaccss

Üye
Ya bu ekran dönmesine nasil bi cozum bulabiliriz ki :)
 
galata7788

galata7788

Üye
    Konu Sahibi
şu anda bi işim var ama yarın bi dosya linki vereceğim onu cwm'den kurunca düzelecek :)
 
aaccss

aaccss

Üye
Sabirsizlikla bekliyorum :)
 
aaccss

aaccss

Üye
Hemen indiriyorum tesekkurler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: galata7788
gwonder_13

gwonder_13

Üye
gücelleme gelecekmi hocam bu arada rom güze teşekkürler ;)
 
yavuz14

yavuz14

Üye
başarılı
 
suprensi

suprensi

Üye
Güzel rom olmuş. V2 si çıkmış ekran döndürme hatası giderilmiş.
 

hasanbaglan1981

Üye
Gayet güzel bir rom şuan bunu kullanıyorum
 


Üst Alt