Karşılaştırma Sizce En İyi Telefon Hangisi?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce En İyi Telefon Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    29
  • Anket kapatılmış .
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Sizce En İyi Telefon Hangisi?
Sizce En İyi Telefon Hangisi?
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Kardesim tapatalk ta gozukmuyor
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Bu Konu Patlar Ama Hadi Hayırlısı Bence Z2
 
efsane_6868

efsane_6868

Üye
bence LG G2 yerine LG G3 ekleseydin daha sağlıklı olurdu
 
fk555897

fk555897

Üye
S5 Prime.
 
berkoto38

berkoto38

Üye
sormaya gerek yok z2 açık ara , z2 olmasa bile g3 olurdu oda listede yok
 
oktaygezgin

oktaygezgin

Üye
iphone 5s,note 3
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
hiçbirini kullanmadım şu güzel diyemiyorum ama alacak olsam s5 alırdım
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bu tip anketler kullanıcı isteklerine göre tartışmaya açıktır.
Donanım olarak farklı , yazılım olarak farklı, kamera olarak farklı , internet deneyimi olarak farklı farklı değerlendirme yaparsak ayrı ayrı sonuçlar çıkar.
Benim için kriterler internet (sosyal medya) , kamera ve stabilize önemli. Tabiki 1020 diyorum.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
G3
 

archh

Üye
z2 benim kafama daha çok yattı gibi
 
Invoke

Invoke

Üye
Z2.

Seçeneklerde G3 ile M8'de olmalıydı.
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Bu tip anketler kullanıcı isteklerine göre tartışmaya açıktır.
Donanım olarak farklı , yazılım olarak farklı, kamera olarak farklı , internet deneyimi olarak farklı farklı değerlendirme yaparsak ayrı ayrı sonuçlar çıkar.
Benim için kriterler internet (sosyal medya) , kamera ve stabilize önemli. Tabiki 1020 diyorum.

Bi Dahakine öyle açarım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Xperia z2
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Bence Z2
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Z2 şu an.
 


Üst Alt