İstek Maxi Kutlamalar Kirliliği

Sponsorlu Bağlantılar

Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb


mürteza16

mürteza16

Üye
Ben maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.

Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.

Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb ve .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Ben maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.

Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.

Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.
bu dediğine katılıyorum , benim ilk mesajlarda kastettiğim asıl şey bir kişi onbaşı olupta kutlama açanlara , onbaşı olan kişiye kutlama mı açılır bence bu o rütbe olayını sınırlandırmalılar , binbaşı veya yüzbaşı olmadan rütbe kutlaması açılması yasaklanmalı :)
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Ben maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.

Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.

Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.

Dusuncen guzel ama samimi olduğumuz kişiler bu konuları acinca daha anlamlı oluyor yani benim gorusum bu yanlış anlasilmasin :)

Bu arada bana iki konu borclusun bugun 2 rutbe atladim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mürteza16
mürteza16

mürteza16

Üye
bu dediğine katılıyorum , benim ilk mesajlarda kastettiğim asıl şey bir kişi onbaşı olupta kutlama açanlara , onbaşı olan kişiye kutlama mı açılır bence bu o rütbe olayını sınırlandırmalılar , binbaşı veya yüzbaşı olmadan rütbe kutlaması açılması yasaklanmalı :)
Ben teğmen ve üstü olanlar için açıyorum. Aslında geç olmadan insanlara açmak, erken sevindirmek, erkenden alıştırmak daha iyi olabilir. Bunun için teğmen ve üstü olanlar için açmak daha iyi olabilir.
Dusuncen guzel ama samimi olduğumuz kişiler bu konuları acinca daha anlamlı oluyor yani benim gorusum bu yanlış anlasilmasin :)

Bu arada bana iki konu borclusun bugun 2 rutbe atladim :D
İnşallah bir sonraki rütbene. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb ve .NeXuS.
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
T
Ben teğmen ve üstü olanlar için açıyorum. Aslında geç olmadan insanlara açmak, erken sevindirmek, erkenden alıştırmak daha iyi olabilir. Bunun için teğmen ve üstü olanlar için açmak daha iyi olabilir.
İnşallah bir sonraki rütbene. :D
Bu aksam kismetse yuzbasi olurum :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Ben maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.

Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.

Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.
Eyvallah guzel yazmissin da "maxicebi " kelimesindeki yanlislik rahatsiz etti beni :ehe ozel isimler yumusamaz maxicepi olarak olacak.icimde kalmasin soyleyeyim dedim :p

Hikaye bolumundeki konular guzel okunur.ama sıkıcı bolumlerde sıkıcı konularda kirlilik yaratır.sıkıcıdan kastim ilgi gormeyen..

Bi de siz ramazani bekleyin hele gün gun iftar sahur saatlerini sehirlere göre konu açacak Doğuş Pertez gelecek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, 0MG90, .NeXuS. ve 1 kişi daha
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Ben sadece yöneticilerin fikirlerini merak ediyorum, birde onlar yazsınlar
 
xmustx

xmustx

Üye
Gereksizlere üst konu açın..
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bu bölüme bakmıyorlar mı ? :D
@EroL @Ozan
 
NEXUS

NEXUS

Üye
@EroL , @Ozan , @papakudioflu , @Reşwan
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Merhaba arkadaşlar
Maxi kutlamalar ile ilgili bi sıkıntı yaşamadık bu güne kadar, rütbe kutlaması ve bir çok kutlama...
Gerekli kontrolü takibini yaptıktan sonra bizim için bir sıkıntı yok, kutlamanında bi sınırı var aşırı gereksiz muhabbetin dönmesini engelliyoruz konu çok uzar yada zaman aşımına uğrarsa kilitlenir, bunun haricinde kısıtlama getiremeyiz her rütbe için konu açılabilir.
Rütbesi kutlanan üye konu dışında takılıyorsa tanıdıklar arasında yada yeni yeni foruma alışmış ise adına konu açılır ve kutlanır ancak daha önce tanımadığı birinin doğum günü kutlamasını açmak yanlıştır, heleki kutlanan kişi hiç konuya girmediği halde boş yere kutlama yapılıyorsa.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper, Dede, codblackops2 ve 3 diğerleri


Üst Alt