Oğuzhan
Üye
Anılarım canlandı valla. Maxisözlük falan...Dün siteye girdinmi hikaye okumaktan midem bulandi hayattan sogudum resmen konu kasacaklar diye bazen asiriya kacabiliyorlar![]()
Anılarım canlandı valla. Maxisözlük falan...Dün siteye girdinmi hikaye okumaktan midem bulandi hayattan sogudum resmen konu kasacaklar diye bazen asiriya kacabiliyorlar![]()
bu dediğine katılıyorum , benim ilk mesajlarda kastettiğim asıl şey bir kişi onbaşı olupta kutlama açanlara , onbaşı olan kişiye kutlama mı açılır bence bu o rütbe olayını sınırlandırmalılar , binbaşı veya yüzbaşı olmadan rütbe kutlaması açılması yasaklanmalıBen maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.
Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.
Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.

Ben maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.
Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.
Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.


Ben teğmen ve üstü olanlar için açıyorum. Aslında geç olmadan insanlara açmak, erken sevindirmek, erkenden alıştırmak daha iyi olabilir. Bunun için teğmen ve üstü olanlar için açmak daha iyi olabilir.bu dediğine katılıyorum , benim ilk mesajlarda kastettiğim asıl şey bir kişi onbaşı olupta kutlama açanlara , onbaşı olan kişiye kutlama mı açılır bence bu o rütbe olayını sınırlandırmalılar , binbaşı veya yüzbaşı olmadan rütbe kutlaması açılması yasaklanmalı![]()
İnşallah bir sonraki rütbene.Dusuncen guzel ama samimi olduğumuz kişiler bu konuları acinca daha anlamlı oluyor yani benim gorusum bu yanlış anlasilmasin
Bu arada bana iki konu borclusun bugun 2 rutbe atladim![]()

Bu aksam kismetse yuzbasi olurumBen teğmen ve üstü olanlar için açıyorum. Aslında geç olmadan insanlara açmak, erken sevindirmek, erkenden alıştırmak daha iyi olabilir. Bunun için teğmen ve üstü olanlar için açmak daha iyi olabilir.
İnşallah bir sonraki rütbene.![]()

Hadi bakalım.T
Bu aksam kismetse yuzbasi olurum![]()

Haftasonuna Tuğcenırıl olırsun senT
Bu aksam kismetse yuzbasi olurum![]()

sen 2 haftaya orgeneral olursun artıkHepinizi gecicem![]()

sen 2 haftaya orgeneral olursun artık![]()

Eyvallah guzel yazmissin da "maxicebi " kelimesindeki yanlislik rahatsiz etti beniBen maxi kutlamalar bölümünü çok sık kullanan biri olarak kendi düşüncemi açıklayayım.
Ben maxi kutlamalar bölümünde çok kutlama yapıyorum. Çok kutlama konusu açtığım için konu kastığımı düşünenler bile oldu. Ama aslında amacım konu kasmak değil. Benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek. Bir insanın adına konu açılsa ne kadar çok mutlu oluyor değil mi? Maxicebin ne kadar çok insanlara karşı iyi olduğunu benimsiyorlar. İnsanlara bu mutluluğu yaşatarak maxicepteki aktif üye sayısı da artabilir. İnsanlar maxicebi daha çok sever.
Kısaca benim amacım insanlara maxicebi sevdirmek.
ozel isimler yumusamaz maxicepi olarak olacak.icimde kalmasin soyleyeyim dedim 

Etiket yap.Ben sadece yöneticilerin fikirlerini merak ediyorum, birde onlar yazsınlar

