bende öyle düşünüyorum ama nokia x'in bi üst sürümü yani ''Nokia X2'' olabilir diyolarBüyük ihtimalle konsept ...
hiç dikkat etmedimArkadaşlar resim konsept'ten ibaret resmin sol üst köşesinde Architech Asraf Amer yazıyor. Bu adamın ayrıca S5 içinde bir çalışması varmış:
dYanlışım varsa düzeltin ama Nokia tamamen Microsoft'un olmadı mı? Yani böyle donanım içeren bir cihaz çıkacak olsa WP'li çıkarırlar. Ben hâlâ anlamadım Nokia tamamen Micro'nun değil mi?
