LG G3 Klavye [LG Keyboard v4.20.42]

Sponsorlu Bağlantılar

yahyademirci

Üye
Arkadaşlar klavyeyi kurdum ama en üstteki numerik tuşlar bende gelmiyor. Ayarlarada baktım yine yok. g2 kalvye kullanıyordum onun ayarlarında vardı bunda öyle bir ayar yok ne yazıkki. yada ben bulamadım
 


NEXUS

NEXUS

Üye
Arkadaşlar klavyeyi kurdum ama en üstteki numerik tuşlar bende gelmiyor. Ayarlarada baktım yine yok. g2 kalvye kullanıyordum onun ayarlarında vardı bunda öyle bir ayar yok ne yazıkki. yada ben bulamadım
onu bende bulamamıştım birde kullanışlı gelmeyince sildim :)
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Bende tuşlar vardı.Kaynak linki attım zaten birinci mesajda, G2 forumundan aldım. Sorun yoktu bende ama herkeste aynı şekilde çalışmayabilir. Sorunluysa, silin gitsin. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Bende tuşlar vardı.Kaynak linki attım zaten birinci mesajda, G2 forumundan aldım. Sorun yoktu bende ama herkeste aynı şekilde çalışmayabilir. Sorunluysa, silin gitsin. :D
CWM'den gelince nasıl silecez? :D:D:D
 

yahyademirci

Üye
ben lg klavyeyi çok seviyorum sıkıntı g2 klavyesi bir süre sonra sapıtıyor. dili İngilizceye dönüyor. ama g2 klavyede ayarlardan üst satıra numerik tuşlar eklenebiliyordu bunda öyle bir seçenek yok. xperia klavye gerçektende çok iyi ama çok tıkış tıkış oluyor harfler.
CWM'den gelince nasıl silecez? :D:D:D
titanium backupla silersin
 
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
ben lg klavyeyi çok seviyorum sıkıntı g2 klavyesi bir süre sonra sapıtıyor. dili İngilizceye dönüyor. ama g2 klavyede ayarlardan üst satıra numerik tuşlar eklenebiliyordu bunda öyle bir seçenek yok. xperia klavye gerçektende çok iyi ama çok tıkış tıkış oluyor harfler.
titanium backupla silersin
Biliyordum ama teşekkürler. ;)
 

mr.bell

Üye
Üste rakamları eklemek için Ge klavye ayarlarından klavye yüksekliği ve düzeni deyip
Geniş klavyeyi işaretliyorsunuz
 

yahyademirci

Üye
klavye yüksekliği ve düzenine giriyorum alt sıra tuşları klavye yüksekliği klavye tema var.
başka bişey yok
 

mr.bell

Üye

Burası yoksa yapacak bir şey yok.
 

yahyademirci

Üye
bende öyle bir menü yokki sen nerden indirdin ? yoksa telin lg mi
 

mr.bell

Üye
Bu konudan indirdim,LG ama LG ile pek alakası yok:)
 

yahyademirci

Üye
:) bende zopo zp 998 var burdan indirdim ama sendeki ayarlar bende çıkmıyor ne yazıkki.
 

mr.bell

Üye
Tekrar kurmayı denesen belki faydası olabilir
 

yahyademirci

Üye
yeniden kuruyorum bakalım ne olacakburdan indirdiğim yüklenmiyor xda dan indirdiğim yükleniyor ama numerik tuşlar gelmiyor.
 
By.zKn

By.zKn

Üye
nasıl flashlıycaz kısa bir şekilde anlatabilirmisiniz ?
 
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Cwm giriyorsun.
Install zip.
Zipi seçiyorsun.
Bitiyor.
 
avast

avast

Üye
Calisir
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:tşk: güzel klavye
 

öksüz mehmet

Üye
i ğ ç yok arkadaşlar
 


Üst Alt