onu bende bulamamıştım birde kullanışlı gelmeyince sildimArkadaşlar klavyeyi kurdum ama en üstteki numerik tuşlar bende gelmiyor. Ayarlarada baktım yine yok. g2 kalvye kullanıyordum onun ayarlarında vardı bunda öyle bir ayar yok ne yazıkki. yada ben bulamadım

CWM'den gelince nasıl silecez?Bende tuşlar vardı.Kaynak linki attım zaten birinci mesajda, G2 forumundan aldım. Sorun yoktu bende ama herkeste aynı şekilde çalışmayabilir. Sorunluysa, silin gitsin.![]()



titanium backupla silersinCWM'den gelince nasıl silecez?![]()
Biliyordum ama teşekkürler.ben lg klavyeyi çok seviyorum sıkıntı g2 klavyesi bir süre sonra sapıtıyor. dili İngilizceye dönüyor. ama g2 klavyede ayarlardan üst satıra numerik tuşlar eklenebiliyordu bunda öyle bir seçenek yok. xperia klavye gerçektende çok iyi ama çok tıkış tıkış oluyor harfler.
titanium backupla silersin
Teşekkürler..Peki bende lg l9 var android 4.1.2 bundada çalışırmı?Cwm giriyorsun.
Install zip.
Zipi seçiyorsun.
Bitiyor.
