10/10 (Death Note izlediğin için kıyak :3 )
@Safak Üye kedi006' Alıntı: 4/10 çünkü hiç görmedim :P Genişletmek için tıkla ... 1/10 symbian platformuna bakmadigin kesin
kedi006' Alıntı: 4/10 çünkü hiç görmedim :P Genişletmek için tıkla ... 1/10 symbian platformuna bakmadigin kesin
___kaptan___ Üye bende 8senedir symbiancıyım kardeş ama görmedim malesef? 2/10 dogma büyüme symbianciyim yani
@Safak Üye ___kaptan___' Alıntı: bende 8senedir symbiancıyım kardeş ama görmedim malesef? 2/10 dogma büyüme symbianciyim yani Genişletmek için tıkla ... ___kaptan___' Alıntı: bende 8senedir symbiancıyım kardeş ama görmedim malesef? 2/10 dogma büyüme symbianciyim yani Genişletmek için tıkla ... bu lafimidami duymadin symbian candir gerisi patlican
___kaptan___' Alıntı: bende 8senedir symbiancıyım kardeş ama görmedim malesef? 2/10 dogma büyüme symbianciyim yani Genişletmek için tıkla ... ___kaptan___' Alıntı: bende 8senedir symbiancıyım kardeş ama görmedim malesef? 2/10 dogma büyüme symbianciyim yani Genişletmek için tıkla ... bu lafimidami duymadin symbian candir gerisi patlican