Tavsiye 1000 TL Civarı Oyun Telefonu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NEXUS

NEXUS

Üye
Blackberyy os apk destekliyor
fakat performans önemli apk desteklemesi sonucu ben bu zamanda blackberry kullanan görmedim :) vardır elbette yakınlarımın hiçbirinde mevcut değil ,i zaten blackberry desteği kesicek , telefon üretmiyeceğine dair açıklama yapmıştı :)
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
fakat performans önemli apk desteklemesi sonucu ben bu zamanda blackberry kullanan görmedim :) vardır elbette yakınlarımın hiçbirinde mevcut değil ,i zaten blackberry desteği kesicek , telefon üretmiyeceğine dair açıklama yapmıştı :)
Ee o zaman z30 neden cikti? :D
 
fk555897

fk555897

Üye
LG Nexus 4 öneririm. Kolay kolay sıkıntı çıkaracak bir telefon değil. Oyunlarda çok iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
4un6si

4un6si

Üye
@.NeXuS. attığım youtube video başlığına bakmadınız sanırım :) 10.2.1 ile android 4.2.2yi destekliyor ve bunda sonra gelecek olan 10.2 ile android 4.3 uygulamalarını destekleyecek. ve 10.3 android uygulamalarının %98 ni destekliyor.bu arada telefon üretimi bitmedi o da yanlış bir bilgi yakın zamanda z3 çıktı ve daha sonra q20 çıkacak , 1-2 telefon daha da sızdırlmıştı
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu fiyata kesinlikle Nexus 4 :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.

07smt07

Üye
    Konu Sahibi
tüm cevaplar için teşekkürler arkadaşlar :) g2 vs nexus 5 desem?şu karşılaştırmayı meseleden anlayan bir arkadaş yorumlayabilir mi? Şimdiden teşekkürler. .
 
Son düzenleme:
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Kesinlikle hak ediyor. G2
 
  • Beğen
Tepkiler: 07smt07
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bu karşılaştırmaya göre bariz G2 belli yani
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
o karşılaştırmaya değil ne istediğine bak. Donanımsal olarak işlemcisiydi ramiydi aynı sayılırlar. Ben şöyle düşündüm gün sonunda ikisinide şarja takcam. O yüzden batarya sorunum yok yani bigünü çıkarıyo fakat g2 bu konuda 1 2 saat daha iyidir. oyun falan oynarsan su gibi gidiyo. Kamerada mp olayına takılma ikisini koy yanyana ikisindende memnun kalırsın. Sen burda ne istediğine bak ikisinide alsan pişman olmazsın saf androidmi yoksa optimus arayüzümü
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

55EnGizli

Üye
nokia xl veya x uygundur
 
enes-1907

enes-1907

Üye
arkadaşım eğer 700 lira üstüne çıkarsan heryerde 2200 lira olup metro da 1700 tl ye düşen paralel ithalat olmayan orjinal distribütör garantili olan xperia z2 yi alabilirsin .
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
1000 tl civarı oyun için LG G2 güzel bir seçim olabilir. Akabinde gene oyun için Xperia ZR de tercih edilebilir. Hatta bugünlerde 1250 tl civarlarına düşen Galaxy S4 de iyi bir oyun telefonu olabilir.
 
ANIL

ANIL

Admin
Konu sahibinin son aktivitesi 24 Haziran görünüyor. Kararını vermiş olmalı. Keyifli forumlar. :locked:
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 2613395
  • Anket
2
Cevap
22
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2613395
Modafone
Cevap
13
Görüntüleme
1K
Teknolojihastası
Carizmatik_
Cevap
39
Görüntüleme
3K
___kaptan___


Üst Alt