fransızları hep sevmişimdir zaten

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
fransızları hep sevmişimdir zaten
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 


Silinen Üye 2526643

Silinen Üye 2526643

Kapalı Hesap
Ama bunlar Bizle dalga geçiyor?
 
mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Ya yanlış hatırlamıyosam bu programda soma faciasına karşı devletin tutumu eleştiriliyor. Çünkü bu program devleti eleştiren bi talk show gibi bi program ve burda da soma faciasında o kadar madenci ölmesine rağmen fransa nın Türkiye yi takmamasını eleştiriyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr ve Invoke
Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Ya yanlış hatırlamıyosam bu programda soma faciasına karşı devletin tutumu eleştiriliyor. Çünkü bu program devleti eleştiren bi talk show gibi bi program ve burda da soma faciasında o kadar madenci ölmesine rağmen fransa nın Türkiye yi takmamasını eleştiriyorlar

Doğru söylüyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: mhmtkhrmn
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Kısacası bizim devletimizin kader demesinin eleştrisel yolla taklidini yapmışlar

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
arkadaşlar çok yanlış anlıyorsunuz
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
arkadaşlar çok yanlış anlıyorsunuz


Tamam bi yandan dalga geçmiş gibi duruyor onuda anladık ama aslında hukumetimizi eleştiriyor.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
Tamam bi yandan dalga geçmiş gibi duruyor onuda anladık ama aslında hukumetimizi eleştiriyor.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
konu kilitlenmeden konuyu kapatsak mı :d
çünkü bana göre haklı bir eleştiri
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Olur :d

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

MaxipmaN

Üye
hala teneke sümbül satılsın ekmek gibi

bildiğin doğan görünümlü şahin normalde dacia logan ama amblemi değiştirip dayıyorlar ülkemize,alt yüksekliği de cabası babama söyleyeyim de broadway niyetine alıp ava gitsin dağda gezer dökülmezse geri döner :ok2:
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
KayraBey

KayraBey

Üye
Kim takar fransızı...
 

burakcan42

Üye
ister hükümeti eleştirsin ister ülkeyi ister madencileri. hiç birini eleştirmeye hakları yok. tamam hukumeti sevmeyebiliriz ama onu eleştirecek olan biziz. dış dünyanın eleştirilerine bak bunlar da eleştirmiş hahaha dememeliyiz.
hukumet benim hükumetim sanabe lan diyebilmeliyiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
ister hükümeti eleştirsin ister ülkeyi ister madencileri. hiç birini eleştirmeye hakları yok. tamam hukumeti sevmeyebiliriz ama onu eleştirecek olan biziz. dış dünyanın eleştirilerine bak bunlar da eleştirmiş hahaha dememeliyiz.
hukumet benim hükumetim sanabe lan diyebilmeliyiz.
Adamsın...
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
hala teneke sümbül satılsın ekmek gibi

bildiğin doğan görünümlü şahin normalde dacia logan ama amblemi değiştirip dayıyorlar ülkemize,alt yüksekliği de cabası babama söyleyeyim de broadway niyetine alıp ava gitsin dağda gezer dökülmezse geri döner :ok2:
Aboo...
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
maxirabit

maxirabit

Üye
Fransizlar,sonrasin da İtalyanlar bunlar bizi birseyden saymazlar,zamanin da italyan bir tanidigim vardi konusurdum,neden dedigimdeyse sizi sevmezler onlar diyordu. Merak edip tanimadigim bir italyanla konusuyum dedim bu testi de,1-2 italyanda denemedim,konusmaya calistigim da bildigin tersliyordu sonunda onun dedigini iyi anlamistim. Şaka ama daha ingilizler bile savas doneminden konularda kalmis,bizi gorunce tasla sopayla dalasi geliyor onlarin da. Yani hangi ulke bize insancil derseniz,genelleme yaparsak o sorunun cevabini bile bulamayiz,o derece
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


Üst Alt