Ama bunlar Bizle dalga geçiyor?
Değil de hep sevmişimdir demişsin başlıkta :OŞaşırtıcı mı?
Değil de hep sevmişimdir demişsin başlıkta :O
Ya yanlış hatırlamıyosam bu programda soma faciasına karşı devletin tutumu eleştiriliyor. Çünkü bu program devleti eleştiren bi talk show gibi bi program ve burda da soma faciasında o kadar madenci ölmesine rağmen fransa nın Türkiye yi takmamasını eleştiriyorlar
arkadaşlar çok yanlış anlıyorsunuz
konu kilitlenmeden konuyu kapatsak mı :dTamam bi yandan dalga geçmiş gibi duruyor onuda anladık ama aslında hukumetimizi eleştiriyor.
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Ben de.Çok güzel severim ben. =P
Adamsın...ister hükümeti eleştirsin ister ülkeyi ister madencileri. hiç birini eleştirmeye hakları yok. tamam hukumeti sevmeyebiliriz ama onu eleştirecek olan biziz. dış dünyanın eleştirilerine bak bunlar da eleştirmiş hahaha dememeliyiz.
hukumet benim hükumetim sanabe lan diyebilmeliyiz.
Aboo...hala teneke sümbül satılsın ekmek gibi
bildiğin doğan görünümlü şahin normalde dacia logan ama amblemi değiştirip dayıyorlar ülkemize,alt yüksekliği de cabası babama söyleyeyim de broadway niyetine alıp ava gitsin dağda gezer dökülmezse geri döner![]()
