Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
İlgi çekmek için whatsapp kaldırılırsa WP nin aleyhine olur saçmalık kısaca.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto


TurboCall

TurboCall

Üye
Beta güncellenmedi daha.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, alical33, pirenuri ve 1 kişi daha
narnia16

narnia16

Üye
Beta güncellenmeden normal uygulama güncellenmiyor :D
İyi de betaya zaten neredeyse gün aşırı güncelleme verilirken normal sürüm aylardır güncelleme almıyor. Saçma bence bu fikir.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve Rainesto
TurboCall

TurboCall

Üye
Beta sürecini tamamladılarsa, doğrudan final sürüme güncelleme verebilirler.
Öncelikle betaya verilecek diye bir kaide yok.
Beta sürüm belliki tamamlanmadı, her gün güncelleme alıyor.!
İyi de betaya zaten neredeyse gün aşırı güncelleme verilirken normal sürüm aylardır güncelleme almıyor. Saçma bence bu fikir.
Şuan için betaya gelmeden final sürüme gelmesi daha doğrusu açık sürüme gelmesi imkansız diyebilirim, neden derseniz uygulamayı testerlerin kontrol etmesi lazım çünkü uyumsuz şuan için düzelicektir büyük ihtimal.
 
bsavr

bsavr

Üye
WhatsApp uygulaması geliştiriciler tarafından geliştirilmek üzere ele alınmıştır. Yakın zamanda gerekli tüm yazılımsal işlemler yapıldıktan sonra tekrar aktivitesine devam edecektir.

Teşekkürler

Güncelleme gelebilir.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Beta sürüm belliki tamamlanmadı, her gün güncelleme alıyor.!
Şuan için betaya gelmeden final sürüme gelmesi daha doğrusu açık sürüme gelmesi imkansız diyebilirim, neden derseniz uygulamayı testerlerin kontrol etmesi lazım çünkü uyumsuz şuan için düzelicektir büyük ihtimal.


Demekki senden sonra mesaj atan kardeşin mesajını okuyunca beta programını şu anlık askıya almışlar

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Rainesto

Rainesto

Üye
Bence ders vermek için kaldırdılar önceden whatsapp çok dandik diye söyleniyorduk şimdi onuda aldılar dandik gelsin diyoruz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
csll

csll

Üye
Bir zahmet kötülensin çıkalı kaç yıl oldu doğru düzgün bir whatsapp'ı bile yok.

Yazık valla bu sistemi kullanmak zorunda olanlara. (iş için vs)


Tam tersine iş için kullanılacak bi işletim sistemi Windows Phone.(office,internet explorer vs ) adamlar whatsapptan bizim gibi mesajlaşıp gırgır yapmayacak ki :)

Hesap makinesi ile gönderildi.
 
alical33

alical33

Üye
Bildirimler sorunsuzdu gelememeye başladı bana napıyor bunlar ya
 
kamil5028347

kamil5028347

Üye
Bu durum wp için çok kötü oldu

 

nonamex

Üye
Valla bazı şeylerde sıkıntı var o konularda isyanlardayız ama bir kaç uygulama yüzünde de sistemi bırakmıyoruz :) sistemin arayuzunu kullanım kolaylığını hızını beğenerek aldık :)

Tost Makinası ile gönderildi.

Birkaç uygulama dediğinizde 2007 yılındayken sms atamayan telefon almak gibi bir şey.
 

sefaturut

Üye
En çokta ne koyuyo biliyo musunuz? King.com'un çıkardığı 4 oyun var. Adam 500 liralık telefonuyla alır istediğini oynar, sen 1000 liralık lumia 1320 ile bi tanesini bile oynayamazsın. Hele 512 mblilere ne demeli? Gariplerim subway açamıyolar. Neyse sabır, sabır, sabır...
 
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Oleyyy kaldırıldı
 


Üst Alt