sekajmer
Üye
Hahahaha normal tabi ben @TurboCall bahadırın hesabı ödünç aldım.Beta programına kayıtlımısınki ?
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Hahahaha normal tabi ben @TurboCall bahadırın hesabı ödünç aldım.Beta programına kayıtlımısınki ?
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Telefonunuz ile ile ilgili bir durum söz konusu değil. Uygulama kapalı beta aşamasında belirli kullanıcılar erişebilmekte.Yeni konu açmak istemedim. Arkadaşlar bende Whatsapptan gelen herşey diğer klasorunde gorunuyor başka sitelere foto atamıyorum sıkıntı yaşıyorum kısacası. Bu sorunu nasıl halledebilirim.
Beta benim telefonumda yuklenmiyor. 520 diye mi acaba ?
Kayıt mı olunuyor ona. bana oğretebilir misin.Beta programına kayıtlımısınki ?
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Belirli kullanıcılar derken Türkiyede sadece beni kasteddin herhaldeTelefonunuz ile ile ilgili bir durum söz konusu değil. Uygulama kapalı beta aşamasında belirli kullanıcılar erişebilmekte.

Hahahaha normal tabi ben @TurboCall bahadırın hesabı ödünç aldım.

Arkadaşım 1320 almış, aradı beni Facebook, whatsapp filan nerden yuklicem diye sordu. whatsapp geçici olarak kaldırıldı demek zorunda kaldım, kızın şansına bak, whatsapp olacak diye heyecan yapmıştı. :P
Son teknoloji ile gönderildi.
ilk akıllı telefon deneyimi, normal karşılıyorumNereden yukleyeceğini bilmemesinin cezası olsun :d
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.

ilk akıllı telefon deneyimi, normal karşılıyorum![]()
Yazık la kıza ben 999 TL vericem bide Whatsapp kullanamıycam![]()
Kötü olmuşArkadaşım 1320 almış, aradı beni Facebook, whatsapp filan nerden yuklicem diye sordu. whatsapp geçici olarak kaldırıldı demek zorunda kaldım, kızın şansına bak, whatsapp olacak diye heyecan yapmıştı. :P
Son teknoloji ile gönderildi.
Arkadaşım 1320 almış, aradı beni Facebook, whatsapp filan nerden yuklicem diye sordu. whatsapp geçici olarak kaldırıldı demek zorunda kaldım, kızın şansına bak, whatsapp olacak diye heyecan yapmıştı. :P
Son teknoloji ile gönderildi.
Muhtemelen yarın o büyük güncelleme ile beta gelebilir ?


