2012 cihaz z ye 4.4 vericek eğer desteği kesse bile xda varSony Ne Kadar Güncelleme Verir Orası Tartışılır
kendimin romu xda dan birerbir z1 portbende samsungda ki işaretleri sevmiyomSonyin arayuzunu hic sevnedigimden s4

yine mi sen ya bi bitmedin her yerde aynı muhabbet git başka forum bul git illuminati forumu kurbende samsungda ki işaretleri sevmiyom
her taraf tek göz![]()
launcherini sevmiyom dedi xperia ların,bende samsungun işaretlerini sevmiyomyine mi sen ya bi bitmedin her yerde aynı muhabbet git başka forum bul git illuminati forumu kur


