İnşallah WP'yi ciddiye almaya başladıklarının bir göstergesidir

şuan 8.1 mağazası yokki onlara göre.bence müzik gönderme için kararlıyı bekliyorlar ama tek 8.1 magazasına koysalar süper olur
bence daha çok beklersinizCihazınızda kullanılmıyor dedi. Güncelleme kokusu alıyorum
Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

bence daha çok beklersiniz![]()

uygulamayı marketten kaldırmadan da güncelleme yapılabilir bizim ilgimizi çekmek için bir taktik olabilirbi istihbarata göre Whatsapp uygulamasına gelecek büyük güncelleme için uygulamanın alt yapısı hazırlanıyor.

uygulamayı marketten kaldırmadan da güncelleme yapılabilir bizim ilgimizi çekmek için bir taktik olabilir![]()

İstihbarat saglam merak etme![]()
Kim acaba :d
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.


anlamadım mesela Aerize Explorer gibi sadece 8.1 li telefonlarda görülseşuan 8.1 mağazası yokki onlara göre.
Daha önce açıkladığım gibi mağaza şuan 8.1 desteği tabi var ama şuan biz tam 8.1 sürümünde değiliz, whatsapp beta tam olarak geliştirici sürümünü desteklemiyor örnek olarak arama özelliğini kullanamıyoruz.anlamadım mesela Aerize Explorer gibi sadece 8.1 li telefonlarda görülse
Daha önce açıkladığım gibi mağaza şuan 8.1 desteği tabi var ama şuan biz tam 8.1 sürümünde değiliz, whatsapp beta tam olarak geliştirici sürümünü desteklemiyor örnek olarak arama özelliğini kullanamıyoruz.
Arkadaşlar sürekli konuyu farklı yere çekmeyi bırakın lütfen! ben burada s3 de arama özelliği var androidde arama özelliği var demedim veya kötüleme eksik tarafını yazmadım nerden çıkarıyorsunuz bunları ? iosda var arama özelliği beta kullanıcıları amerika ve norveçte şakır şakır kullanıyor ama windows phone geliştirici önizleme sürümü desteklemiyor illana resmi resmimi göndereyim yani ?S3te arama desteğini göremedim ben
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Arkadaşlar sürekli konuyu farklı yere çekmeyi bırakın lütfen! ben burada s3 de arama özelliği var androidde arama özelliği var demedim veya kötüleme eksik tarafını yazmadım nerden çıkarıyorsunuz bunları ? iosda var arama özelliği beta kullanıcıları amerika ve norveçte şakır şakır kullanıyor ama windows phone geliştirici önizleme sürümü desteklemiyor illana resmi resmimi göndereyim yani ?
