Moderatör olmak isteyenler girsin (+Binbaşı)

Sponsorlu Bağlantılar

moderatör seçimleri sizce adil mi ?


  • Kullanılan toplam oy
    18
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kfahaa

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
yav kimse anlamadı mı ? binbaşı dahil üstü bu kadar yav :) Tümgeneraller de olabilir
dede senin kast ettiğini anladım :) ama böyle yazasım geldi :)
Yok bence binbaşılar hariç herkes olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
0MG90

0MG90

Üye
Neden Binbaşı üstü anlatsana biraz.Oy verdim bu arada
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
0MG90

0MG90

Üye
O değilde iPod 6 bu Haziran ya da Eylül çıkmazsa kendimi kescem
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
0MG90

0MG90

Üye
:züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
kfahaa

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
tamam konunun foku çıkmasın :)
 
0MG90

0MG90

Üye
:hmmm
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:kop2: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
Invoke

Invoke

Üye
En iyisi sütten mod. rütbesi gelsin, bebelere balon gibisinden. Yazık garibanlar sevinsin. Fasülyeden de olur... @EroL Her gün olmasa da kandillerde milli ve dini bayramlarda yapın bunu. Şeker bayramında ve 23 nisanda falan... :D
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
evet,adil
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Oylar fifti fifti :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt