kfahaa
Üye
yav kimse anlamadı mı ? binbaşı dahil üstü bu kadar yavTümgeneraller olsun o zaman![]()
Tümgeneraller de olabilirdede senin kast ettiğini anladım
ama böyle yazasım geldi 
yav kimse anlamadı mı ? binbaşı dahil üstü bu kadar yavTümgeneraller olsun o zaman![]()
Tümgeneraller de olabilir
ama böyle yazasım geldi 
Yok bence binbaşılar hariç herkes olsun.yav kimse anlamadı mı ? binbaşı dahil üstü bu kadar yavTümgeneraller de olabilir
dede senin kast ettiğini anladımama böyle yazasım geldi
![]()
Albay lar hariç olsa olmazmıYok bence binbaşılar hariç herkes olsun.
yine çevrimdışı takılıyon 
Oluuuur.@fireslashex Admin olsunAlbay lar hariç olsa olmazmı![]()

olmaz senin mod olduğun günleri görcez dahaOluuuur.
adamın profil fotosu yeter beOluuuur.@fireslashex Admin olsun![]()

üst mesajlarda anlattımNeden Binbaşı üstü anlatsana biraz.Oy verdim bu arada

bıçakları bileO değilde iPod 6 bu Haziran ya da Eylül çıkmazsa kendimi kescem

Tümgeneraller olsun o zaman![]()
nerden çıkardın ben evet dedimBen onla konuştum beni müdüratör yapacak
Sizi hayırcılar sizi![]()


