Tavsiye Telefon Denize Düştü!Of Be!...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Denize Düştü!Of Be!...
merhabalar telefon şortun cebinde kalmış denize düştü.sonradan fark ettim.hemen bataryayı çıkardım kuruladım. eve gidip fön tuttum. bataryası dışarda güneşde bekliyor !başka bir şey yapmam lazım mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Gönüldaş


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Fön mü tuttun :züü:
Fön makinası sıcak hava üflediği için zarar verir

Pirinç iyi geliyo diyolar bi kaba pirinç koy telefonuda içine koy kabın ağzını kapat bir gün dursun
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
tm hemen uygulayayım!
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Lumia ?
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
820
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Bataryayı çıkar pirincin içinde 3 gün beklesin sonra kullanırsın

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Bataryayı çıkar pirincin içinde 3 gün beklesin sonra kullanırsın

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
sadece telefonun gövdesini koydum pirincin içine bataryayı koymayayım demi ?
 
kfahaa

kfahaa

Üye
ohooo adam orda denize girsin biz okula gidek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: emz, Silinen Üye 2313801, TeknoÖmer ve 1 kişi daha
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Telefon suya temas ettikten hemen sonra hafıza kartına gelene kadar herşeyi söküp pirinçte 2-3 gün bekletirsen hiç bişey olmaz ama mesela suya temastan 5-6 dk sonra elektriği kesersen kısa devre yapma olasılığı yüksek buda çok değişik hatalara sebep olabilir bide fön tutmasaydın keşke
 
kfahaa

kfahaa

Üye
Telefonunu denize düşürenlerin, cihazı sudan çıkarıp bu sefer tatlı suya bırakmaları daha sonra oradan da çıkarıp kurulamaları gerekiyor. Çünkü tuzlu su barındırdığı kristallerden dolayı cihazın bazı parçalarına zarar verebiliyor.

YAPILMAMASI GEREKENLER:

-Kurutma işlemi için asla saç kurutma makinesini kullanmayın. Saç kurutma makinesi, 'soğuk üfleme' modunda dahi ortamdaki havadan daha sıcak bir havayı makinenin içerisine üflediği için entegre ve lehimlere zarar verebiliyor. Bunun sonucunda cihaza pil takıldığı an telefon kısa devre yapabiliyor.

-Bunun yanında cihazınızı doğrudan güneş altında yada mikrodalga fırında kurutmaya asla denemeyin.

-GİZLİ İŞARET: Üretici firmalar, cihazın hem dışına hem de içine garanti etiketleri yerleştirmeye başladı. Su ile temas ettikleri zaman renk değiştiren bu etiketler sayesinde yetkili servis, telefonun içini açmadan dahi suya düşürüldüğünü anlayabiliyor. Birçok telefonun içinde de gizli işaretler bulunuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer ve skynet
beats

beats

Üye
Hata yapmışsın, hava üflemek oksitlenmesine sebep olabilir. Sadece silebildiğin kadarını silip pirinç dolu bir kavanoza koy içinde kalan nemi çekecektir. Eğer bilgin varsa silme işleminde ince hafif tiner kullanmanda fayda var, bilmiyorsan hiç girişme. Açabiliyorsan içini silmende fayda var, en az zararla çıkarsın inşallah.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Fön olayı kötü olmuş.İnşallah bir zarar gelmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
luckysleven

luckysleven

Üye
bende şöyle bir fikir sunayım , pirince koyduktan sonra telefon sorunsuz çalışırsa ilk işin elinden çıkarmak olsun telefonu biraz vicdansızca bir hareket olur ama bir süre sonra öyle yada böyle o telefonda sorunlar çıkmaya başlayacak çünkü boardun üzerinde oksitlenme olacak yani pirinç %100 kurutmuyor
 
mmnnnn

mmnnnn

Üye
dilaver ben ömer arkadaşlar telefonu ikiye ayırdım öyle fön tuttuk 30 saniye falan fazla bi zararın olcağını düşünmüyorum pirinç çok etkili diyolar hadi hayırlısı dilo garanti kabul etmicek yaprağı yedik :(
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
fön olayı sıcak etkisinden ziyade suyun daha derinlere elektronik aksamın aralarına iyice sinmesine neden olmuştur o daha da kötü birşey, suyu cihazın içine itmişsin gibi bir durum oluyor, batarya hemen çıkartmak kadar etkili bir çözüm yoktu, kısa devre olup yanmadıktan sonra varsın ıslansın sonra kurutulur bi şekilde ama tabi ileride oksitlenme olacaktır ne kadar kurutsan da hafif nemli kalma olasılığı yüksektir, hiç kullanmadan beklet ama 2-3 gün sonra sabırsızlanıp açma, 1 hafta kadar beklet kuru bir ortamda garanti olsun işin.
 
mmnnnn

mmnnnn

Üye
bide batarya oksitlenmesin diye sıvıyla sildirdik telefoncu açabilseydi o sıvıdan her tarafına sürerdik ama ben açtığım için fazla açamadım çünkü içinde ekranı tutan vs flex benzeri şeyler vardı telefon dilaverin diye ellemedim keşke benim tel düşeydi de seninki düşmeseydi
fön olayı sıcak etkisinden ziyade suyun daha derinlere elektronik aksamın aralarına iyice sinmesine neden olmuştur o daha da kötü birşey, suyu cihazın içine itmişsin gibi bir durum oluyor, batarya hemen çıkartmak kadar etkili bir çözüm yoktu, kısa devre olup yanmadıktan sonra varsın ıslansın sonra kurutulur bi şekilde ama tabi ileride oksitlenme olacaktır ne kadar kurutsan da hafif nemli kalma olasılığı yüksektir, hiç kullanmadan beklet ama 2-3 gün sonra sabırsızlanıp açma, 1 hafta kadar beklet kuru bir ortamda garanti olsun işin.

yanlış fön tutunca sular hepsi çıktı sıcak olması zarar ama yapcak bş yok on kere telefon düşürmedik tecrübesizlik :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
yanlış fön tutunca sular hepsi çıktı sıcak olması zarar ama yapcak bş yok on kere telefon düşürmedik tecrübesizlik :)
bir miktar su çıkacaktır normal ama farkedemediğin bir miktar su da , aralara kılcal yerlere sızıyor.
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Keşke Fön Tutmasaydın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt