Tavsiye Telefon Denize Düştü!Of Be!...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kesasd

kesasd

Üye
Nokia'nın suya düşen telefonlar için yayınladığı bir resmi arşivlemiştim. Umarım işini görür.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ykd96, Rainesto, emz ve 11 diğerleri


Dejavuex

Dejavuex

Üye
Nokia'nın suya düşen telefonlar için yayınladığı bir resmi arşivlemiştim. Umarım işini görür.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

çok iyi fakat bataryası çıkmayan telefonlar için ne yapabiliriz ki ?
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Saç kurutma makinesi telefonun elektrik sigortasına zarar vermiş olabilir.

 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Hocam tavsiyem güneş ışığında yada pirinçte tuttuktan sonra telefonu bir kaç gün kullanmaman içindeki suyun/nemin tamamen gidip gitmediğini tahminimce bilemeyiz.Nolur nolmaz diyerek bir kaç gün telefonu açma bile ayrı ayrı kalsın
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
fön tut hocam ben çok tuttum hiç bi sıkıntı yok ve tertemiz kurutuyor
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bence pirinç dolu bir kaba koy ve 3 günden öncede bataryayı falan takıp hiç deneme.
 
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Geçmiş olsun.
 
Hagios

Hagios

Üye
Fön kötü olmuş gerçekten.Umarım çok zarar görmemiştir.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Kasım kasım kasılmaktansa ıslanır daha iyi. Bence o suya dayanıklı değildir sürekli ısındığından su buharlaşıyodur :smileybulamadım:

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve pirenuri
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
umarım açılır, geçmiş olsun :/
 
PureFood

PureFood

Üye
Hocam geçmiş olsun, inşallah en az zararla atlatırsın. Artık yapılması gereken tek şey kuru bir şeye falan sarıp birkaç gün bekletmek.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Eşimin 2730 telefonu çamaşır makinesine girdi 10 dk suda kaldı. Makineden çıkartıp hemen bir kavanozun içine koyup bastım pirinci sımsıkı kapadım 3 gün kaldı. Açtım bataryayı taktım çalıştı.
2 ay sonra meyve suyu dökmüşler pirince basmış ama hata yapmış. Hafıza kartı iptal oldu.
Bu ayda emekli ettim 2730 telefonu. Nokia N9 kullanıyor şu anda:)

Denize düşen telefonu batarya çıkartılıp musluk suyu yada hazır su ile temizleyip tüm boardı kavanoza koyup kapatacaksın sımsıkı kapağı 3 - 5 gün kapalı kalacak. Sonrası kısmet. Eğer çalışıyor ise 1 hafta kadar test et.
Ekran, hoparlör, titreşim motoru, mikrofon düzelmişse ya kullanın yada satın gitsin.
 
Son düzenleme:
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim Şu an Pirinç Kabında ne zaman açıp deneyebilirm acaba ? bugün açsam mı ?
 
phasan

phasan

Üye
Arkadaşım eskı nokıa telefonlarda telefonun arkadasın da beyaz bir renk oluyor o ya mavı yada yesıle donun cemı ne telefon zarar goruyordu
 

funnel

Üye
Eşimde 920 var, geçen ay bizim sıpa atmış temizlik kovasının içine, eşim kovayı boşaltırken farketmiş, yaklaşık 10 dk suda kalmış telefon. Hemen kapttırdım, eve gelince içini açtım fönü makinasıyla kuruttum, geri topladım, hala gayet güzel çalışıyor.
Miliiet fön makinası zarar verir filan demişte alakası yok hiç bişey olmaz, arada kalacak nem zaten havada her daim mevcut.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Eşimde 920 var, geçen ay bizim sıpa atmış temizlik kovasının içine, eşim kovayı boşaltırken farketmiş, yaklaşık 10 dk suda kalmış telefon. Hemen kapttırdım, eve gelince içini açtım fönü makinasıyla kuruttum, geri topladım, hala gayet güzel çalışıyor.
Miliiet fön makinası zarar verir filan demişte alakası yok hiç bişey olmaz, arada kalacak nem zaten havada her daim mevcut.


Havadaki maddeler sıcak havayla telefona doğru gidiyor bu telefona zarar verebilir blackberry 8520 denize duşmuştu fonle kuruttuk 2yıl sonra telefon açılmamaya başladı tamirciye goturduk oda duzeltemedi.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
öncelikle arkadaşımıza geçmiş olsun bu konuda benim bildiğimde cihaz hangi tur su ile temas ettiyse bataryayı, simi, kartı çıkartıp yine aynı suyun içine koyup hava ile teması keserek en kısa sürede güvenilir bir telefon tamircisine yada bulunduğumuz ilde servis varsa servise vermek
 
Hasand.

Hasand.

Üye
arkadasım gecmıs olsun oncellıkle telefonun bataryası cıkarıp pırınce koy bir kac bekle bence kesın cozum bu dur
 
emz

emz

Üye
bide batarya oksitlenmesin diye sıvıyla sildirdik telefoncu açabilseydi o sıvıdan her tarafına sürerdik ama ben açtığım için fazla açamadım çünkü içinde ekranı tutan vs flex benzeri şeyler vardı telefon dilaverin diye ellemedim keşke benim tel düşeydi de seninki düşmeseydi

yanlış fön tutunca sular hepsi çıktı sıcak olması zarar ama yapcak bş yok on kere telefon düşürmedik tecrübesizlik :)


Üstat o sıvı dediğin tiner oluyor. Eline sende git bir tiner al ve yumuşak boya fırçasına tiner sür ve tüm ana karta sür. O zaman tiner hızlı buharlaştığı için suyu da emip kurutuyor. Em temiz çözüm budur. Yoksa oksitlenir.

Telgrafla gönderildi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt