Oyun Fifa 14 1.3.3 sorunsuz oynayan

Sponsorlu Bağlantılar

sncdnc

Üye
    Konu Sahibi
Fifa 14 1.3.3 sorunsuz oynayan
arkadaşlar bu oyunu sorunsuz oynayan var mı nasıl full yapcaz Allah rızası için yardım
 


mürteza16

mürteza16

Üye
Telefonun rootlu mu?
 

sncdnc

Üye
    Konu Sahibi
yok hocam rotlu değilyok mu elinde çalışan link olan full kilitler açık yardım edin arkadaşlar
 
ishak388

ishak388

Üye
hocam sadece 1.2.8 sürümü sorunsuz çalışıyor (diğer sürümlerin hepsini denedim hata v.b) onuda forumdan yada internetten bulabilirsiniz :bira:
 

sncdnc

Üye
    Konu Sahibi
hocam o sürüm çalışıyor biliyorum ama ben oyunu türkçe oynamak istiyorum
 
ishak388

ishak388

Üye
hocam o sürüm çalışıyor biliyorum ama ben oyunu türkçe oynamak istiyorum
uğraşıyorlardır belki yeni iyi bir sürümü çıkarsa onu hackleyebilirler anca şimdilik malesef yok :maxicep:
 

RE_STaRT

Üye
Ben 1.3.2 oynamıştım ama 1.3.3 de hata oluyor satın alma işlemi tamamlanamadi diyor satin al dediğimde bu sürüm google play üzerinden Faturalandirmak üzere yapılandirilmamistir uyarısı geliyor.
 

sncdnc

Üye
    Konu Sahibi
forumda bikaç yerde var hepsini denedim ama olmuyor :(
 

RE_STaRT

Üye
Çözümü Buldum ( Alıntıdır ) BU KONUdaki reelman58 Adlı üyeden


Önce 1.2.8 Apk kurun ( Yada 1.3.2 ) 1.3.3 obbsinin adındaki 133 kısmını kurduğunuz apkya göre düzenleyin. ( 1.2.8 kurduysanız 128 yapın ) Sonra oyuna girip unlock yapın. daha sonra oyunu kaldırmadan 1.3.3 kurun ve obb ismini tekrar eski haline getirin. Unlock olarak oynayabilirsiniz.
 
Metin137

Metin137

Üye
ben 1.34 dü de sorunsuz oynamıştım
 
Metin137

Metin137

Üye
forumda konusu vardı
 
ishak388

ishak388

Üye
Çözümü Buldum ( Alıntıdır ) BU KONUdaki reelman58 Adlı üyeden


Önce 1.2.8 Apk kurun ( Yada 1.3.2 ) 1.3.3 obbsinin adındaki 133 kısmını kurduğunuz apkya göre düzenleyin. ( 1.2.8 kurduysanız 128 yapın ) Sonra oyuna girip unlock yapın. daha sonra oyunu kaldırmadan 1.3.3 kurun ve obb ismini tekrar eski haline getirin. Unlock olarak oynayabilirsiniz.
teşekkürler şimdi deniyorum
 

mami_

Üye
bu fifa 14 de paketleden oyuncu geldı neymar felan ama bunları ultımate team da kı kadroya ekleyemııyorum acaba nasıl ekleyebılırım yardımcı olurmusunuz
 
codblackops2

codblackops2

Üye
bu fifa 14 de paketleden oyuncu geldı neymar felan ama bunları ultımate team da kı kadroya ekleyemııyorum acaba nasıl ekleyebılırım yardımcı olurmusunuz
Takimin formasyonunu ayarladign yere gel.yedeklerden birinin uzerine tikla.kaldir onu.bosluk olcak o elemanin oldugu yere.oraya tikla.neymari bul ekle.uzun suredir ultimate oynamiyorum hatirladigim kadariyla boyleydi
 

mami_

Üye
Takimin formasyonunu ayarladign yere gel.yedeklerden birinin uzerine tikla.kaldir onu.bosluk olcak o elemanin oldugu yere.oraya tikla.neymari bul ekle.uzun suredir ultimate oynamiyorum hatirladigim kadariyla boyleydi
Teşekkür ederim aynen dediğin gibi oluyormuş :)
Birde şunu sormak istiyorum . Aynı kadro ile çok fazla maç yaptım ve kondisyon düştü bunu artırmanın yolu ne bir türlü yapamadım.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Teşekkür ederim aynen dediğin gibi oluyormuş :)
Birde şunu sormak istiyorum . Aynı kadro ile çok fazla maç yaptım ve kondisyon düştü bunu artırmanın yolu ne bir türlü yapamadım.
Yorgunluktan bahsediyorsan fitness paketleri var onlari kullan.veya 1 2 mac yedeklerle cik oyuna :)
 


Üst Alt