heathrow
Üye
En az şarj tüketen android tarayıcı
Merhabalar,
Android işletim sisteminde çok sayıda tarayıcı seçeneği mevcut. Ben şahsen dolphin browser kullanıyorum, fazla enerji tuketmiyor. Chrome tarayıcının şarj konusunda çok tutumlu olmadığını biliyorum. Şarj konusunda en başarılı tarayıcı sizce hangisi?firefox tarayıcı denedim, o da dolphin gibi.
opera mini denedim, gözle görülür bir fark var. firefox ve dolphin tarayıcı'dan daha az tüketiyor.
Android işletim sisteminde çok sayıda tarayıcı seçeneği mevcut. Ben şahsen dolphin browser kullanıyorum, fazla enerji tuketmiyor. Chrome tarayıcının şarj konusunda çok tutumlu olmadığını biliyorum. Şarj konusunda en başarılı tarayıcı sizce hangisi?firefox tarayıcı denedim, o da dolphin gibi.
opera mini denedim, gözle görülür bir fark var. firefox ve dolphin tarayıcı'dan daha az tüketiyor.



