Karşılaştırma En az şarj tüketen android tarayıcı

Sponsorlu Bağlantılar

heathrow

heathrow

Üye
    Konu Sahibi
En az şarj tüketen android tarayıcı
Merhabalar,

Android işletim sisteminde çok sayıda tarayıcı seçeneği mevcut. Ben şahsen dolphin browser kullanıyorum, fazla enerji tuketmiyor. Chrome tarayıcının şarj konusunda çok tutumlu olmadığını biliyorum. Şarj konusunda en başarılı tarayıcı sizce hangisi?firefox tarayıcı denedim, o da dolphin gibi.

opera mini denedim, gözle görülür bir fark var. firefox ve dolphin tarayıcı'dan daha az tüketiyor.
 


xmustx

xmustx

Üye
dolphin tarayıcıyı dün indirip kurdum.güzel de facebookta kasıyo.biraz da karışık açıkçası
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Opera mini :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
heathrow

heathrow

Üye
    Konu Sahibi
Ertan.D

Ertan.D

Üye
Dolphin
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
fk555897

fk555897

Üye
Opera Mini çok az tüketiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
Kerim.

Kerim.

Üye
Opera mini şarj için iyidir de tarayici olarak berbat
 
heathrow

heathrow

Üye
    Konu Sahibi
Opera mini şarj için iyidir de tarayici olarak berbat
kesinlikle haklısın dostum. şu ara biraz şarj problemi yaşıyorum, o açıdan lazım. daha doğrusu telefona dokunmadığım zaman şarjı harika gidiyor. ne zaman elime alsam ve internete girsem hızla düşüyor...
 
212celal

212celal

Üye
Habit browser üstüne tanımam. Deneyin farkı göreceksiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
heathrow

heathrow

Üye
    Konu Sahibi
fthmnts

fthmnts

Kapalı Hesap



Bu güzel de tek kötü tarafı video açmıyor
 
heathrow

heathrow

Üye
    Konu Sahibi
Subzero marka batarya almıştım 10 liraya. 1 hafta önce aldım. Telefona zarar verir diye takmaktan vazgectim. Denesem mi :D
 
fthmnts

fthmnts

Kapalı Hesap
Subzero marka batarya almıştım 10 liraya. 1 hafta önce aldım. Telefona zarar verir diye takmaktan vazgectim. Denesem mi :D


Orjinal batarya 55 tl.
Akıl var mantık var...
Sakın kullanma telefonu bozar
 
heathrow

heathrow

Üye
    Konu Sahibi
Orjinal batarya 95 lira. Çakma bataryalar 40-50 lira. Orjinal diye satıyorlar.
 
fthmnts

fthmnts

Kapalı Hesap
Orjinal batarya 95 lira. Çakma bataryalar 40-50 lira. Orjinal diye satıyorlar.

Gerçi tek orjinal batarya telefonla beraber verilendir.
Diğerleri orjinale biraz yakındır.
Yoksa orjinal batarya üretip piyasaya sürmek masraflı bir iş
 

dehliz

Üye
Yillardir chrome kullaniyrm dolpin indirdim ama veri tuketimi fazla diyolar .. varmi test eden
 
fthmnts

fthmnts

Kapalı Hesap
Yillardir chrome kullaniyrm dolpin indirdim ama veri tuketimi fazla diyolar .. varmi test eden

Doğrudur...

En az tüketen ve kullanışlı opera minidir.
Tek kötü yanı flash player yok
 
  • Beğen
Tepkiler: dehliz
AHKE

AHKE

Üye
zaten opera minide flash ve java scriptin olmaması veri tasarrufu saglıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: fthmnts ve heathrow
mürteza16

mürteza16

Üye
Opera mini kullanabilirsin. Şarjdan fazla yemez.
 


Üst Alt