YARDIM! D-smart Cihazı geri istiyor!

Sponsorlu Bağlantılar

sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
YARDIM! D-smart Cihazı geri istiyor!
3 ay önce dsmart cihazımı verip yenisini aldım. 24 ay tahütlü ayda 22 tl. Öğrendim ki 24 ayın sonunda cihazı vermem lazımmış Şok oldum. İptal için 300 tl istiyorlar ! Ne yapmalıyım acil YARDIM !
 


RecepKayaTR

RecepKayaTR

Üye
Bizdede öğle bir soru olmuştu sonuna geldiydi üyelik sonra biz 2 3 ay hiç birşey yapmadık onlar sürekli aradı parada almaya çalıştılar sonra biz telefon açtık ve adamın bize dediği şu idi: Ayda sadece 19 liraya Sinema kanalları hariç diğer bütün kanallar açalım cihazda sizin olsun dediler bence sen bi d-smartı ara Yetkili kişilerle konuş Müşteri Hizmetleriyle değil
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
İki tane cihazım vardı ikisindede böyle bir sorunum olmadı.Kampanyalarda size verilen sözleşme yada bir müşteri temsilcisi ile konuşmanızı kesin hatırlıyorsanız kayıt dinlenmesi için başvurun.Cihazı geri vermek gibi bir şey söz konusu olmamalı çünkü bedelini zaten ödüyorsunuz ,siz kampanya tahahüt süresi bitmeden iptal ederseniz tabiki cihazı geri vermek zorundasınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
RecepKayaTR

RecepKayaTR

Üye
İki tane cihazım vardı ikisindede böyle bir sorunum olmadı.Kampanyalarda size verilen sözleşme yada bir müşteri temsilcisi ile konuşmanızı kesin hatırlıyorsanız kayıt dinlenmesi için başvurun.Cihazı geri vermek gibi bir şey söz konusu olmamalı çünkü bedelini zaten ödüyorsunuz ,siz kampanya tahahüt süresi bitmeden iptal ederseniz tabiki cihazı geri vermek zorundasınız.
aynen öyle bir koşulları var
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Ben cihazı yeni aldığımda dsmart müşteri hizmetlerini aradım. Cihazı alacaklarını bilmiyordum. 24 ayın sonunda Hd kanallar'ı kapanacak mı ? Diye sordum , başta evet dediler. Zaten cihazı vereceksiniz demediler. Daha sonra tahüt'ü iptal edin dedim. Beni yetkili kişiye öyle aktardılar. Bana hd kanallar'ı kapanmayacak dedi . Bende tahüt'ten cayma'yı iptal ettim. O yetkili kişi bana 'zaten cihazı geri vereceksiniz ne hd kanal'ları demesi lazım' değilmiydi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sonunda cihazın geri istenmeyeceği konusunda bilgi sahibi oldunuz ozaman :).Paket dahili tüm kanallar kapanır .Zaten firma hakkında bişey söylemek istemiyorum şu an bir SD diğer HD iki kutu öylece duruyor. Pandora Android Uydu alıcı ile herşey yolunda istediğim kanalı izliyorum :) :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler ama sonradan cihazın alınacağı söylendi . Bi öyle bi böyle. Ne yapmam gerekiyor ?
 
RecepKayaTR

RecepKayaTR

Üye
Ver abi gitsin bir halta yaramaz kart olmadıktan sonra uydu hiçbir işlem yapmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
24 ayın sonunda ne olacak ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Cihaz 24 ay sonunda farklı bir madde yoksa sizindir kesinlikle sonuçta sözleşme önemli.Bu arada bir önemli noktayı söyleyim cihaz sizde kalsada sakın başka kişilere cihazı vermeyeniz sizin üzerinizden üyelik açılırsa kimlik ve adres bilginiz teyit edilmeden fatura yansıtılır.

Bu olay yüzünden bir arkadaşım mağdur olduğunu biliyorum.Bu cihazlar kart ile kutu eşleşmesi olduğu müddetçe üyelik devam eder zaten kart olmadan da kutu bir işe yaramaz.

Son olarak mutlaka sözleşmeye bakınız ama bende duran kutular ölesine duruyor sonuçta işe yaramıyor kanal sıralaması yapamadığınızdan dolayı boş bir uydu cihazı sadece :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim. 24 ayın sonunda üyeliğimi devam ettirmezsem ne olacak peki ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim. 24 ayın sonunda üyeliğimi devam ettirmezsem ne olacak peki ?
Sonuç olarak kapsam kanalları dışında normal yayınları seyredersiniz ancak kanallar sıralı olduğundan bazı kanalları 422-423 gibi kodlayarak izlersiniz buda can sıkıcı bir durum favorilere alınarak çözülsede durum kendi sıralamasını yada farklı özellikleri kullanılmayan boş bir kutu olarak durur .Bende olduğu gibi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim. Hd kanalları kapanır mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim. Hd kanalları kapanır mı ?
Rica Ederim :) .Platform dahilinde örnek Kanal D HD kapanır .Ancak TRT gibi diğer kanallar çanak yönü ve imkanı doğrultusunda Dijital platformda değilse kapanmaz :oke:.Zaten kanalı açtığınızda size bir uyarı yazısı gözükür.
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
Cihazın mülkiyeti onlara aitmiş.
 
iizzz

iizzz

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579
sagocu9579

sagocu9579

Üye
    Konu Sahibi
24 ay sonra onlara vermem gerekiyor mu ?
 
heathrow

heathrow

Üye
Digiturk de cihazı geri istiyor. Geri vermiştik taahhüt bitince. Ama iptal edene kadar anamız ağlamıştı. Adamlar sülük gibi yapışıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: sagocu9579


Üst Alt