GPS ayarına tıklayın Glen menüde agps epo tarzında ayarlar var onları açın![]()

facebook yada herhangı bır oyunda oyun oynarken ekranım soluyo bu normalmı oyun acıkken olması bana anormal geldi sizce tşkler yardımınızı bekliyorum
Romu yuklemişsen cwmden tabikiarkadaşlar wipe data factory olayını cwm recoveryden mi yapacaz yoksa kendi orjinal recovery den mi?

Karışık olan nedir özel mesajla anlatın yardımcı olmaya çalışayımhocam allah aşkına şu general mobile konusunu düzeltelim maxicep daha iyilerini hakediyor ... yılların tecrübesi varRomlar kısmında General mobile romlara girince aşırı karışık

Telefona ROM atarsam garantiden cikarmi yada atiktam sonra hard reset atsak orijinal ROM a gecermi
Peki orijinal romu burda varsa legend ROM atarmış gibi yuklicez demi
GravityBox ve Nova Ayarlarından kurcala özelleştirebilirsinBen kurdum.ama acemi olduğum için pekte bisi yapamadim, ama tabiki emek var ortada ellerine saglik ustat

) Discovery beni yavaşlığı ile katleden bir cihaz olmaktan çıktı sayende. yaptığın romlar muazzam yani bu kadar emek bu kadar uğraş, Allah senden razı olsun kardeş. İşte emek budur senin yaptığındır ve gerçekten ne kadar teşekkür etsek az diye düşünüyorum
) Başarılarının devamını dilerim..Cok kotu bi rom bi color gidgad degil. Ayrica kullandikca kasiyor :P

Evet yalniz dediklerim dogru bi gidgad değilTam döktürüyodum, pittech'den aklıma geldin ?? Pittech'deydin dimi sen![]()

