Adam max butcem 1500 diyor sen z510 diyorsunkonu notebook bölümüne taşındı. Lenovolara bak z500 veya z510 uygun fiyat için pcdepoya bakabilirsin. Ama z510 daha iyi 4. nesil işlemciler var. Arkadaşımda var memnun 24 saat dota oynuyor o da![]()
eğer 1500e z510 varsa adımı değiştirecem 
Adam max butcem 1500 diyor sen z510 diyorsuneğer 1500e z510 varsa adımı değiştirecem
![]()
boşver düşünme yeni ismine karar verdin midaha dün 1550,79 du oha yuh nasıl bu kadar düşebilir

stoklara girer ayrıca 2. linkteki stokta var. 1500 lira veren 15 tl daha verebiliradım batuhan artık batubikere stokda kalmamıs sayılmaz
:P
Doğru. Lakin işletim sistemleri 200-400 arası gidip geliyor yine kurtarmıyor bence biraz kazık. Adama ddr2 ram sordum 127 lira dedi orda monitöru kafasına geçirecektimvatan aslında kazık satmıyor normal fiyat o ama üzerinde lisanslı işletim sistemi olduğu için onun parasını da alıyor haliyle pcdepo freedos satıyor windowsunu kendin kuruyorsun
dolar yüzünden böyle sanırım
başka yerde daha ucuz ram
