anılbaran
Üye
Özlü söz yazacaktım ama topluca üstüme yürüyeceksiniz diye yazamıyorum. Yendin işte beni yendin rahatladın mı ? Şimdi ben nasıl çıkarım sokağa ? Ne derim komşulara ? Maxicepte bir admin var beni herkesin ortasında yendi mi diyeyim ? Yazıklar olsun sizin gibilere. Boşuna buralarda harcanmışız![]()
şu andan itibaren ocaktan atıldın
Evet genjler bir lobi ile daha verdiğimiz mücadelede maxici gençlik olarak elimizden geleni yaptık takdir sizlerindir 
haha bu gun ne oldu banaaa
Gönlünde yer yoksa ayakta da giderimHatalıysak, aramızda kalsın
duygulandım



