itiraf zamanı geldi genjler

Sponsorlu Bağlantılar

anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Özlü söz yazacaktım ama topluca üstüme yürüyeceksiniz diye yazamıyorum. Yendin işte beni yendin rahatladın mı ? Şimdi ben nasıl çıkarım sokağa ? Ne derim komşulara ? Maxicepte bir admin var beni herkesin ortasında yendi mi diyeyim ? Yazıklar olsun sizin gibilere. Boşuna buralarda harcanmışız :ehe

şu andan itibaren ocaktan atıldın :d: Evet genjler bir lobi ile daha verdiğimiz mücadelede maxici gençlik olarak elimizden geleni yaptık takdir sizlerindir :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve Burak Altun


maxirabit

maxirabit

Üye
Ayakta alkışlamak isterdim ama mağlesef ayakta yazdigim mesaj çok verimli olmayacagindan bu eylemi oturarak gerceklestiriyorum:D haha bu gun ne oldu banaaa:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun ve anılbaran
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Saldırı yapamamış :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
maxirabit

maxirabit

Üye
Göstere göstere de o yazdığım mesaj beyenilirse zaten konu da çok net olarak açığa kavuşmuş oluyor,sadece 2 tane çikolata yemiştim ama demek ki onun katkisi da bu yönde oluyormuş:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
şu andan itibaren ocaktan atıldın :d: Evet genjler bir lobi ile daha verdiğimiz mücadelede maxici gençlik olarak elimizden geleni yaptık takdir sizlerindir :cool
Ocağı kaybetmek istemiyorum. Acıyın bu aciz vatandaşınıza :ehe

Ayakta alkışlamak isterdim ama mağlesef ayakta yazdigim mesaj çok verimli olmayacagindan bu eylemi oturarak gerceklestiriyorum:D haha bu gun ne oldu banaaa:D
Gösteriyi ayakta alkışladım oturacak yer yoktu. Beni de bozdunuz la bugün :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
kfahaa

kfahaa

Üye
Çilemse çekerim kaderimse gülerim

İstedim vermediler sen şoförsün dediler

Emeğimiz bilek zoru allahım sen bizi koru

Aşk bir sudur iç iç kudur

Aşkı çekene derdi bilene sor

Aşk çekenin yol gidenin

Kabahat sende değiil seni sevende

Naaabeerrrrr :D

İlyas reyiz farkı :ehe
Dağlarda yeşil ot rampada sarı ford :)Gönlünde yer yoksa ayakta da giderimHatalıysak, aramızda kalsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun ve kfahaa
kfahaa

kfahaa

Üye
Aşk çekenin, yol gideninGüzellik geçici ise senden niye geçmemiş :)Kuzu kurdun yol fordun
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Yokluğumda rüzgarım eser ee o da size yeter.

Kendime inanamıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007 ve kfahaa
K.R.N.L.K

K.R.N.L.K

Üye
Anılbaran . Ahh anılbaran. Bir zamanlar symbian s60v5 ustası. Nokianın ikinci babası. Rambo Ft , sen , 5800 somuru: duygulandım
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Anılbaran . Ahh anılbaran. Bir zamanlar symbian s60v5 ustası. Nokianın ikinci babası. Rambo Ft , sen , 5800 somuru: duygulandım
@Emrgncy112
@Süleyman
@Aybin.Kilic
@ eskiden ben de vardım. :DBen giderim adım kalır alem beni iyi tanır.
@İhtiyar007
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve İhtiyar007
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007 ve kfahaa
maxirabit

maxirabit

Üye
Forum eski canlılığına geri dönüyor gibi:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun


Üst Alt