Invoke
Üye
para iadesi yok artık Moto G veriyolar
Anaa, ciddi mi? Şanslıymışsın.
İyi hadi, hayırlı olsun.Sen de Moto G almaya çalış hacı, @Metalci Melek 
para iadesi yok artık Moto G veriyolar
İyi hadi, hayırlı olsun.Sen de Moto G almaya çalış hacı, @Metalci Melek 
2@Metalci Melek sen Moto G rom root konuları hazırlamaya başlaBu tellerin garantisi 1 yıl mı 2 mi
@-qarapapaq- sende atrix varmıydı ya o.One ara aldın :PYoktu. o.O
İnce...
Takdir ettim.![]()

UğraşıyorumAnaa, ciddi mi? Şanslıymışsın.İyi hadi, hayırlı olsun.Sen de Moto G almaya çalış hacı, @Metalci Melek
![]()

Söylemen hata2@Metalci Melek sen Moto G rom root konuları hazırlamaya başla@-qarapapaq- sende atrix varmıydı ya o.O

bilemiycem orasınıİyi hayırlı olsunyorgundur uykuludur geceden kalmadır olabilir
![]()
bende uzatmadım zaten yazık kıza dedim :P (ama çok bekledim açmaları için)


| 13:20 (9 saat önce) | ||
|
bu gün almak varken 2 gün daha beklicem :/Ne eksilerdesin be beleş cihaz aldınhala oha diyorum sana
görmemiş
![]()
Haftasonu kapalı mı?bu gün almak varken 2 gün daha beklicem :/
kapalıymış :/Haftasonu kapalı mı?
(Ohh iyi olmuş) biraz daha bekle bir şey olmaz :/kapalıymış :/
(Ohh iyi olmuş) biraz daha bekle bir şey olmaz :/

