Developer mi ?Hesap Yok Hesap Olaydı![]()

3 kolon 620de bile güzel durdu bee
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
625 kullanan varsa bi atsın bea 
Ss yollarsan625 kullanan varsa bi atsın bea
![]()

Buyur
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu arada resmi ie ile upload ettim
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

Turkçe konuşunca anlıyor mu ki ?Beyler Cortana şahane yaaa
Babamı ara diyorum arıyo, eşimi ara diyorum arıyo, naber diyorum Merhaba diyo mal![]()
Başlıkta belirttiğim gibi yeni ana ekranlarımızı burada paylaşa biliriz
Telefon farklı geliyor bana şuan
