[STABIL][AOSP][PORT][4.2.2] LegenD Rom V6

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
[STABIL][AOSP][PORT][4.2.2] LegenD Rom V6


Forum imzası olarak kullanmak isteyenler için
İmza için ThKrkem teşekkürler



Öncelikle konuyu bütünüyle okursanız sevinirim.Emeğe saygı açısından bir teşekkür etmeniz yeterlidir.Evet arkadaşlar bu konumda sizlere geliştirmekte olduğum LegenD Rom serisinin v6 Final sürümünü tanıtacağım.V5'de bulunan sms gönderirken sim seçememe mms gönderememe tarayıcıda arama yapamama vs gibi hataları düzelttim ve güzel değişiklikler yaptım bu sayede stabiliteyi bir adım daha ileriye taşımaya çalıştım.Bu sürümden de oldukça memnun kalacağınızı düşünüyorum.Lütfen benden izin almadan başka yerlerde paylaşmayınız.Özellikler ve yapılan değişiklikler aşağıda yazdığı gibidir...

İNDİRME LİNKİ=>



ROM Kurulumu:
-Dosyayı indirin ve hafıza kartına atın
-CWM menüsüne girin Wipe data factory reset yapın
-Advanced/dalvik cache yapın
-Romu kurun ve yeniden başlatın

Kurulumdan Sonra Yapılması Gerekenler ve Bilinmesi Gerekenler:
-Ayarlar/Erişilebilirlik/Hızlı önyükleme ayarını mutlaka kapatın
-Menüden Xposed uygulamasını açın ve framework kısmından kurulumu gerçekleştirin ardından geri gelin modüller kısmından Gravitybox işaretleyin ve çıkın.
-Menüden viper4android uygulamasını açın gelen uyarıdan driver kurulumu yapın (High Audio) seçin ve telefonu yeniden başlatın.
-Gravitybox/Saydamlık Yönetimi/Buradaki ilk ayarı %100 yapın ve 2. ayarı %56 yapın.
-Geliştirici seçeneklerini tam açmak istiyorsanız Ayarlar/Telefon Hakkında/Android Sürümü yazan kısıma 2-3 defa tıklarsanız tam olarak açılacaktır.
-Eğer kilit halkası tam ortada değil ise Gravitybox açın ve Kilit ekranı kısmına girin orada Kilit açma halkası yatay&dikey offset ayarını -18 yapın.
-Eğer animasyonları açmak isterseniz ayarlar/telefon hakkında/android sürümüne 2-3 defa tıklayın gelen menüde aşağıya inin ve orada 3 adet animasyonla ilgili ayar var bunların hızını 1x yapın ve telefonu yeniden başlatın

Bilinen Hatalar:
-Telefon kapalıyken şarj ederseniz pil animasyonu bozuk görünür fakat pil %100 olduğunda düzgün görünür (Bir çok custom romda bulunan ufak bir görsel hata)

Teşekkürler

orochi (Systemui için)
semih60 (Test Ettiği İçin)
respect60 (Resimler İçin)
yavuz21 (Test Ettiği İçin)

LegenD Rom v6 Final Genel Özellikleri ve Yapılan Değişiklikler:

  • 230MB boyutundadır.
  • Her iki hatta da 3G ve Görüntülü Görüşme vardır.
  • Kamera odaklama sorunu yoktur.Tüm discovery kullanıcıları yükleyebilir.
  • Ekran solma sorunu yoktur.
  • Dokunmatik sapma sorunu yoktur.
  • 4GB - 16GB Her iki model ile de uyumludur.
  • Bildirim sorunu yoktur,anlık olarak bildirimler gelmektedir.
  • Status bar ve hızlı ayarlar menüsüne kitkat tarzı görünüm sağlandı.
  • v5'de bulunan hatalar giderildi
  • Tuşlar sadece ekrana bastığınız zaman yanar
  • Wifi ve şebeke göstergesi sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.
  • Artık severek sorunsuz bir şekilde kullanacağınız bir rom haline geldi
  • İnit.d desteği vardır.
  • Deodex
  • Busybox
  • Root
  • Antutu 13.500 - 13.900 arası çıkmaktadır.
  • Nenamark2 45-47 FPS arası çıkmaktadır.
  • Sony Bravia Engine eklendi (Daha iyi görüntü kalitesi için)
  • Kitkat İkonlar eklendi.
  • Boş ram 500-700 arası değişmektedir.
  • Pil,Ram,Akıcılık,İnternet,Ses,Görüntü Kalitesi,Çekim Gücü gibi bir çok konuda build.prop kodu ve init.d tweak dosyaları eklendi.
  • Modem v8 kullanıldı (Daha iyi çekim gücü için)
  • Ayarlar menüsü düzenlendi saf android görünümü kazandırılmaya çalışıldı.
  • Google logo ve Nexus5 açılış animasyonu eklendi. Kapanış animasyonu kaldırıldı
  • Es File,Gravitybox,Omich Player,Viper4android,Dualsim ringtone,Xposed ve Colornote gibi uygulamaların son sürümleri eklendi.
  • Özel modlanmış Nova Launcher ve bildirim uygulaması kullanıldı.
  • Oyun performansında iyileştirmeler yapıldı
  • Ses performansı geliştirildi (Artık çok daha iyi bir ses performansı var)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: de3ka1, GDDR5, ney27 ve 4 diğerleri


sata3

sata3

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Yükleyeceğim en yakın zamanda hocam çok teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve mısto61

tenten16

Üye
Yükledim hocam Sorunsuz bir şekilde Antutu'da13688 puan aldım :) Bir sorum olcak ama. Yukarıdaki barı tek parmakla indirdiğimizde gelen kısayolları nasıl ekleyebilirim
 

EmReRoĞlU

Üye
Lexus ROM mu bu mu ?
 
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
power toggles uygulaması kullanabilirsiniz.

başlıkta ve içerikte yazdığı gibi LegenD Rom :)

rom linkinde bir anda çok indirme olduğu için yandex kesmiş kendi yandex hesabınıza kayıt edip indirmeniz gerekecek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tugsahh32
Ccihat67

Ccihat67

Üye
hocam bende indirmeye çalışıyorum olmuyo :( benim yandex hesabım yoktu en iyisi açayım bi tane
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

tugsahh32

Üye
Buğra kardes hic bos durmuyosun masallah :D ndiriyorum hemen denicem bakalm tesekkurler devamini bekliyorum ins. :Dd
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Teşekkürler indiriyorum :oke:

Bu arada yukardan paneli indirdiğimizde kısayolların gelmesini Gravitybox'danda ayarlayabilirsiniz program kullanmanıza gerek yok..
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
smh60

smh60

Üye
Tek kusur yok romda herkese tavsiyemdir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Usta yoğunsun sanırım ama renkli ayarlar menüsü için fix atabilir misin ? Pittechde o mevzu geçmişti ROMu fix ile beraber yayınlıcam isteyen renkli isteyen sade kullanır demiştin..
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve Ccihat67
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
O bir sebepten dolayı olmuyor :)
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
yükledim hocam ellerine sağlık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Xurmirac

Xurmirac

Üye
neyse canın sağolsun emeğine sağlık mükemmel Rom olmuş :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

aslanakbulut

Üye
Buğra rom güzel olmuş tşk ler daha iyi bir rom bekliyoruz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

ney27

Üye
kardeş ellerine saglık pittechde aktivasyon sorunum oldugu için orda teşekür edemedim ama burdan teşekkür edeyim
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Rica ederim arkadaşlar beğenmenize sevindim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27


Üst Alt