Ben yalnızca kendi fikrimi belirtiyorum..savunuyorum elbette kendi yorumunuzu yapma gibi bi hakkınız var..Bunuda kullanıyorsunuz..Çırpınmaktan çok konuya açıklık kavuşturmaya çalıştım..Kendi açımdan açıklık getirdiğimi düşünüyorum..Benim düşüncemin insanları değiştireceğini düşünmedim fakat konuya cevap vermemin size mütebessim bir ifade kazandırmaması gerekir çünkü gerçekten ortada komik bi durum yok..Bilmiyorum yada ben kaçırdım yada Ufak şeylerden mutlu olayım mantığıyla hareket ediyorsunuz